Dissemination
Holt, John; Stokke, Kurt Einar
(2018).
Hvordan fremme en digital praksis hos lærerne i anleggsteknikk?.
Nordyrk 2018. OsloMet.
Stokke, Kurt Einar
(2018).
Arbeidet med og prosessen frem til nye retningslinjer for YFL. yrkesfaglærerutdanning.
Lærerutdanningskonferansen 2018. UHR.
Stokke, Kurt Einar
(2018).
Arbeidet med og prosessen frem til nye Nasjonale retningslinjer for YFL, Yrkesfaglærerutdanning.
Nettverkssamling. Oslo-Met.
Stokke, Kurt Einar
(2018).
Arbeidet og prosessen frem til nye retningslinjer for YFL, Yrkesfaglærerutdanning.
Lærerutdanningskonferanes 2018. UHR.
Holt, John; Stokke, Kurt Einar
(2017).
Hvordan utvikle bruken av IKT i opplæringen i anleggsteknikk?.
NORDYRK 2017. Nordic research network on vocational education and training.
Stokke, Kurt Einar
(2017).
Hvordan utvikle bruken av IKT i opplæringen i anleggsteknikk?.
NORDYRK 2017. Nordic research network on vocational education and training.
Stokke, Kurt Einar; Holt, John
(2016).
Tittel på paper: Hvordan kan studentaktiviteter bidra til at yrkesfaglærerstudentene innen bygg- og anleggsteknikk utvikler kognitive ferdigheter? Problemstilling: Hvordan kan skriving av reflekterende tekster bidra til at yrkesfaglærerstudentene innen bygg- og anleggsteknikk utvikler kognitive ferdigheter?.
NORDYRK, konferanse 2016. NORDYRK.
Stokke, Kurt Einar
(2015).
Fremdriftsplan for utvikling av nasjonale retnigslinjer for yrkesfaglærerutdanning (YFL).
Konferanse med presentasjon av fremdriftsplan.. Arbeidsutvalget for NRLU.
Brevik, Birger; Stokke, Kurt Einar
(2015).
Subject content of the study program and the overall competence to teach as technical and vocational teacher.
ATEE 2015. University of Glasgow.
Stokke, Kurt Einar; Holt, John
(2015).
Hvordan kan læringsaktiviteter for yrkesfaglærerstudentene innen bygg- og anleggsteknikk ved Høgskolen i Oslo og Akershus organiseres for å fremme læring?.
NORDYRK 2015. Haga Helia.