Dissemination
Jones, Mari-Ana Myfanwy;
Grevle, Tessa Eriksen
; Dehlin, Erlend;
Burner, Tony
; Bubb, Sara
(2023).
Opportunities and Dilemmas in Interactions between the Education Sector and Academia.
5 p.
Nordic Journal of Comparative and International Education (NJCIE).
Vol. 7.
https://doi.org/10.7577/njcie.5708
Grevle, Tessa Eriksen
(2023).
Aksjonsforskning, yrkesfaglig utdanning og medvirkning.
DEMOCIT: workshop med partnere og nasjonal referansegruppe . DEMOCIT.
Grevle, Tessa Eriksen
(2023).
"Insights from the Research Field on the Role of Competences for Democratic Culture in the Workplace" Panelist.
First Thematic Event on the Reference Framework of Competences for Democratic Culture and Vocational Education and Training . The Council of Europe .
Grevle, Tessa Eriksen
; Paulsen, Jan Erik
(2023).
Kunstig intelligens som ressurs i undervisningen- fakta, muligheter og dilemmaer.
Foredrag . Glemmen videregående skole .
Grevle, Tessa Eriksen
(2023).
Deltakelse og medvirkning i videregående utdanning.
Sluttkonferanse for DEMOCIT . OsloMet/Nova .
Grevle, Tessa Eriksen
(2023).
Aksjonslæring: En demokratisk tilnærming til skoleutvikling.
Kompetansenettverksdagen. Viken fylkeskomme.
Grevle, Tessa Eriksen
(2023).
Aksjonslæring: Hva, hvordan og hvorfor.
Tematisk seminar for lærere . Glemmen videregående skole .
Huang, Lihong
;
Kjøstvedt, Anders Granås
;
Jøsok, Evy
;
Seland, Idunn
; Tolgensbakk, Ida;
Kosberg, Eva
;
Grevle, Tessa Eriksen
;
Davan, Lars Birger
(2023).
Demokrati, læring og mobilisering for unge medborgere (DEMOCIT).
https://hdl.handle.net/11250/3105604
Davan, Lars Birger
;
Grevle, Tessa Eriksen
(2023).
DEMOCIT poster på UNGDATA-konferansen.
UNGDATA-konferansen 2023. Velferdsforskningsinstituttet NOVA.
Grevle, Tessa Eriksen
; Lomsdalen, Christian
(2022).
LL419: Tessa Grevle om å ta en offentlig phd i skolen. Hvordan er det egentlig å forske på praksis i egen skole? Hva innebærer det at man tar en doktorgrad ute i og som en del av skolen man vanligvis arbeider på? Hva vil det si at man tar en offentlig ph.d til forskjell fra en “vanlig” ph.d? Hva bidrar det med i fagfellesskapet? Jeg snakker med Tessa Grevle, som jobber ved Glemmen videregående skole og tar en offentlig ph.d på OsloMet.