Formidling
Opheim, Helene Margrethe Storebø; Arntzen, Kari
(2019).
ISPAD Innovation-Simulation Pedagogy for Academic DevelopmentNURSkit-3.
Internasjonal konferanse. University of Malta.
Fonn, Marit; Arntzen, Kari
(2015).
Studenter øver på å jobbe i team.
Sykepleien.
Arntzen, Kari; Jelin, Elma; Leonthin, Riitta Anneli; Lorentzen, Marte
(2015).
Studentinvolvering i forskning underveis i sykepleiestudenters praksisperiode.
Arntzen, Kari; Jakobsen, Rune Bruhn
(2015).
Transition to practise, Student BEST - Team trening mellom sykepleierstudenter og medisin studenter.
Sun - simuleringskonferanse.
Opheim, Helene Margrethe Storebø; Arntzen, Kari
(2015).
Simulering og medikamenthåndtering.
SUN- konferanse simulering. HiOA, OUS, Laerdal medical, AHUS, SIV.
Jakobsen, Rune Bruhn; Gran, Sarah Frandsen; Grimsmo, Bergsvein; Arntzen, Kari; Frich, Jan C; Hjortdahl, Per
(2015).
Interprofessional simulation-based team training for medical and nursing students.
AMEE 2015 Annual Conference. The Association for Medical Education in Europe.
Jelin, Elma; Arntzen, Kari
(2014).
Utfordringer når en skal etablere et samarbeidsprosjekt – erfaringer fra Øyeavdelingen sitt smerteprosjekt.
FAGKONFERANSE. HiOA, OUS.
Jelin, Elma; Arntzen, Kari; Leonthin, Riitta Anneli
(2014).
Postoperativ smertelindring til øyepasienter Sykepleierfaringer og bruk av temastyrte kunnskapsbaserte grupper for sykepleiestudenter.
Den internasjonale sykepleiedagen 2014. OUS.
Arntzen, Kari
(2013).
Praksisstudier i poliklinikk?.
SAMARBEIDSPROSJEKTER OUS og HiOA. Fagråd OUS -HiOA.
Arntzen, Kari; Ihlen, Kari seim
(2012).
Egner poliklinikk seg som praksisplass for sykepleiestudenter? Hvordan arbeide kunnskapsbasert i praksis?.
Fagseminar. Samarbeidsprosjekt HiOA og OUS.