!
Arrangementet har utgått!

Dette arrangementet har utgått og vil bli fjernet fra våre nettsider 30 dager etter arrangementsdato.

To håndflater med malingsøl i blått, grønt og rødt.

Grønt eller grønnvasket?

Bærekraft som markedsføringsargument

Under det grønne skiftet er bærekraft blitt et viktig argument i markedsføringen av produkter, tjenester og miljøer. Dette har ført til «grønnvasking» av produkter som ikke er spesielt miljøvennlige. Hvordan skal vi avverge dette, og hvordan skal vi skille mellom reelle og falske budskap? Hensikten med seminaret er å belyse denne problematikken.

Seminaret skal være en diskusjonsplattform mellom næringsliv, designere, offentlige etater og Akademia. Som profesjonsuniversitet og aktør i det offentlige rommet håper vi ved OsloMet at det vil danne grunnlag for videre samarbeid.

Seminaret er gratis og åpent for alle. Det er ikke nødvendig med påmelding. Vi håper å samle studenter og fagfolk fra andre universiteter og høyskoler. Dessuten har vi invitert et utvalg bedrifter, designere, offentlige etater og organisasjoner. Velkommen!

Program

Innledningsforedrag

Paneldebatt

Konklusjon

Arrangører