English version

Senter for kunnskap om yrkesfag

Institutt for yrkesfaglærerutdanning (YLU) ved OsloMet har det største miljøet innenfor fag- og yrkesopplæring i Norden. Gjennom Senter for kunnskap om yrkesfag, ønsker vi å bidra til å spre kunnskap om fag- og yrkesopplæring i Norge.

Abonnér på nyheter fra Senter for kunnskap om yrkesfag

Hold deg oppdatert om hva som skjer i yrkesfagene.

Meld deg på nyhetsbrev (oslomet.mailmojo.no)

Aktuelt

Studentar i restaurant- og matfag arbeidar på eit industrikjøkken
Erfaringar frå eit prosjekt om internasjonalisering

Korleis kan fleire studentar ved yrkesfaglærarutdanninga få internasjonal erfaring? Slik har vi jobba i SØKUT-prosjektet.

Ein skoleelev gjer oppgåver innen bilmekanikk
Her konkurrerer elevane i yrkesfag

For ande år på rad blei yrkesfagprisen delt ut ved Strømmen vidaregåande skole.

Kaija-Liisa Magnusen, Karianne Engebakken, Håvard Haga og Else Marie Johansen står utanfor hovudinngangen til OsloMet på Kjeller
Yrkesfaglærarstudentar i helse- og oppvekstfag utviklar ny kunnskap

Avgangsstudentane presenterte bacheloroppgåvene sine.

Ruhi Tyson og Hedvig Skonhoft Johannessen i podkaststudio.
Yrkesutdanning og danning med Ruhi Tyson

Yrkesutdanning eller danning? Danning til yrke? Eller både yrke, utdanning og danning? Hedvig Skonhoft Johannessen og Anders Grydeland har snakka med Ruhi Tyson ved Stockholms universitet om dette.

Fem personar på seminar som står ved ein vegg
Betre samarbeid om vurdering

Samarbeid mellom skole, bedrifter og prøvenemnder skal bidra til god samanheng og yrkesmessig relevans i vurderingsarbeidet innanfor fag- og yrkesopplæringa.

En lærer snakker med elever i ungdsomsalderen i et klasserom
Slik hjelper yrkesfaglærere elever som står i fare for å falle fra

Hva kan forklare at elever med svake forutsetninger fullfører videregående opplæring? En ny studie beskriver lærere som jobber relasjonelt gjennom å balansere mellom tett oppfølging og bygging av selvstendighet.

Ei stor samling av studentar frå praktisk pedagogikk for fagskolen på Kjeller
Eit KI-løft for fagskolelærarane

På ei stor fellessamling fekk studentane ved Praktisk pedagogikk for fagskolen utforske kunstig intelligens.

Bilete av paneldeltakarer på Lillestrøm bibliotek
Korleis anerkjenner vi realkompetanse?

Betre rammar, auka kunnskap og fleire ressursar kan hjelpe oss på veg mot ein meir anerkjennande praksis.

Bord som er pent dekka i tidleg 1900-talls-stil og ein student som serverer
Prosjekt Titanic: Ein uforgløymeleg kveld på Sandefjord vidaregåande skole

Korleis bygge samarbeid mellom studieprogram? Eit innovativt prosjekt ved ein av praksisskolane til OsloMet viser veg.

Illustrasjonsbilete av ei ung kvinne som sit på ein sofa med ein PC i fanget.
Vil du delta i ei spørjeundersøking om språk- og kommunikasjonsvanskar?

Er du under 26 år? Då vil vi gjerne ha deg med på ei spørjeundersøking og til å teste eit nytt språkkartleggingsverktøy.