Forskningsgrupper
Forskningsprosjekter
Aktive forskningsprosjekter
-
Livsmeistring som pedagogisk fenomen i læreplanar
Ph.d.-prosjekt som undersøker korleis fenomenet "livsmeistring i skolen" blir uttrykt og forstått i norske læreplanar i perioden 1939-2020. Det inneber å utforske "livsmeistring" som eit pedagogisk-filosofisk fenomen om elevens vêren i verda.
Publikasjoner og forskningsresultater
Formidling
Fjellvang, Madeleine (2025). Life Mastery (livsmestring) as a Curriculum Phenomenon: Tracing the Evolution of Orientational Knowledge for Life. II International Seminar of Young Historians of Education. ISCHE, HISTEDUP, Instituto de Educacao ULisboa, Forum de Jovens Investigadores.
Fjellvang, Madeleine (2025). Life Mastery (livsmestring) in Norwegian Curricula: A Historical Study. The 5th Annual Doctoral Conference at the Centre for Public Education and Pedagogy. Maynooth University.
Fjellvang, Madeleine (2025). Life Mastery (livsmestring) in Norwegian Curricula. HEDSS-15 Oslo 2025 International History of Education PhD Summer School. University of Oslo.
Fjellvang, Madeleine (2025). Understanding “livsmestring” through Curriculum Analyses and History of Education: from Christianity and Neo-Realism to Merging Life Skills and Wellbeing as an Expression of Formation?. Pedagogy of Hope: Gratitude, Diversity, and Sustainability in Education. NERA.