English version
Kristine Høeg Karlsen

Kristine Høeg Karlsen

Vitenskapelige publikasjoner

Thorstensen, Jon Sverre; Karlsen, Kristine Høeg ; Warem, Øystein Sverre (2024). Lydens magi: en empirisk studie av grunnskolelærerstudenters erfaringer med storyline. Acta Didactica Norden (ADNO). Vol. 18.
https://doi.org/10.5617/adno.10519

Næsje, Ragnhild Louise; Motzfeldt, Gitte Cecilie; Häggström, Margaretha; Berggren, Stein Arnold; Karlsen, Kristine Høeg (2024). Storyline på mellomtrinnet: En utforskende og deltakende tilnærming til læring. ISBN: 9788215061238. 312 s. Universitetsforlaget.

Karlsen, Kristine Høeg (2024). Slik gjør du et lydorkester: Å innlemme musikk i en storyline. Næsje, Ragnhild Louise; Motzfeldt, Gitte Cecilie; Häggström, Margaretha; Berggren, Stein Arnold; Karlsen, Kristine Høeg (Red.). Storyline på mellomtrinnet: En utforskende og deltakende tilnærming til læring. s. 101-129. Universitetsforlaget.

Lockhart-Pedersen, Virginia (Gini); Karlsen, Kristine Høeg ; Berggren, Stein Arnold (2024). Escape room i storyline: Digitale muligheter for en inkluderende praksis. Næsje, Ragnhild Louise; Motzfeldt, Gitte Cecilie; Häggström, Margaretha; Berggren, Stein Arnold; Karlsen, Kristine Høeg (Red.). Storyline på mellomtrinnet: En utforskende og deltakende tilnærming til læring. s. 247-279. Universitetsforlaget.

Motzfeldt, Gitte Cecilie; Häggström, margaretha; Karlsen, Kristine Høeg (2024). Fortellingen som aktiv demokratisk læringsarena: Hvordan gjennomføre storyline på 5.-7. trinn?. Næsje, Ragnhild Louise; Motzfeldt, Gitte Cecilie; Häggström, Margaretha; Berggren, Stein Arnold; Karlsen, Kristine Høeg (Red.). Storyline på mellomtrinnet: En utforskende og deltakende tilnærming til læring. s. 27-60. Universitetsforlaget.

Bjørkvold, Tuva ; Karlsen, Kristine Høeg ; Krallinger, Kjersti Bartnæs (2024). Flerfaglig, tverrfaglig eller fagovergripende - En studie av lærerstudenters argumentasjon på muntlig eksamen i begynneropplæring. Acta Didactica Norden (ADNO). Vol. 18.
https://doi.org/10.5617/adno.9901

Nielsen, Charlotte Svendler; Østern, Tone Pernille; Karlsen, Kristine Høeg ; Anttila, Eeva; Martin, Rosemary Kate (2023). Troubling dance education from a Nordic policy perspective: A field with an interdisciplinary and cross-sectoral potential. Dance Articulated. Vol. 9.
https://doi.org/10.5324/da.v9i1.5069

Karlsen, Kristine Høeg ; Hansen, Jessica Pedersen Belisle; Husebye, Birgitte Nordahl; Brynildsen, Stine (2023). ’Det er jo dans, det her også…?’ – styrking av dans i kroppsøvingslærerutdanningen i tverrfaglige og tverrsektorielle profesjonsfellesskap. Dance Articulated. Vol. 9.
https://doi.org/10.5324/da.v9i1.5057

Karlsen, Kristine Høeg ; Motzfeldt, Gitte Cecilie; Häggström, Margaretha (2023). Elevmedvirkende vurderingspraksis. Motzfeldt, Gitte Cecilie; Næsje, Ragnhild Louise; Häggström, Margaretha; Berggren, Stein Arnold; Karlsen, Kristine Høeg (Red.). Storyline i ungdomsskolen og i videregående opplæring: En pluralistisk og kritisk tilnærming til bærekraft. s. 235-262. Universitetsforlaget.

Motzfeldt, Gitte Cecilie; Næsje, Ragnhild Louise; Häggström, Margaretha; Berggren, Stein Arnold; Karlsen, Kristine Høeg (2023). Storyline i ungdomsskolen og i videregående opplæring: En pluralistisk og kritisk tilnærming til bærekraft. ISBN: 9788215060941. 289 s. Universitetsforlaget.





Publikasjonslisten er hentet ut av Cristin. Listen kan være ufullstendig