HR-avdelinga

HR-avdelinga har ansvaret for universitetet sin tilsetting og personalstyring, og arbeider aktivt for å fremje likeverd og mangfald i eiga organisasjon.

HR-avdelinga er involvert i mange oppgåver som både er pålagte av lova, viktige for universitetet som organisasjon og for den enkelte tilsette. Avdelinga styrer medbestemmingsapparatet for universitetet.

Ved å fokusere på tilsette-utvikling, legg avdelinga til rette for kurs- og kulturaktivitet som treff tilsette i ulike fasar av arbeidslivet, frå lærlingar til seniorar. HR-avdelinga består av to seksjonar, samt seks tilsette som rapporterar direkte til HR-direktør. Dei som rapporterar direkte inkluderer team for organisasjon og kompetanseutvikling, fagansvarleg HMS og mangfaldsansvarleg.

Laster inn ...

Seksjoner i avdelinga

HR-fellestenester

Seksjonen har ansvar for sjukefråvær, permisjon, pensjon, arbeidstid og kompetanseutvikling.

Laster inn ...

Rekruttering og arbeidsbetingelser

Seksjonen har ansvar for tilsetting, medbestemming, juridisk rådgjeving, OMISS (OsloMet International Staff Service Sentre) og personaltryggleik. I tillegg er studentombod og rådgjevar for Studentparlamentet plassert i seksjonen.

Laster inn ...