Dei siste to åra har forskingsprosjektet IPAR (I partnarskap for styrkt profesjonskompetanse og praksisrelevant lærarutdanning) jobba med å prøve ut partnarskapsmodellar mellom lærarutdanning, skolar og skoleeigarar.
I denne sluttkonferansen, som er eit samarbeid med Fagdag for praksisfeltet, set vi partnarskap, praksisopplæring og gjensidig læring og utvikling mellom lærarutdanning og praksisfelt på dagsordenen.
Arrangementet er åpent for alle som er interessert. Alle praksisskolane våre er inviterte til arrangementet. Meld deg på, så veit vi kor mange som kjem.
Fagdagen er eit samarbeid mellom IPAR-prosjektet og praksisseksjonen ved Institutt for grunnskole- og faglærarutdanning (GFU).
Program
Del 1: For praksislærarar og IPAR-deltakarar
09.00-09.20:
- Velkommen til fagdag og konferanse i partnarskapsånd: Roger André Federici, dekan ved Fakultet for lærarutdanning og internasjonale studier
- Partnarskapsbandet: Per Jacob Gisholt, Stabekk skole, Thomas Eri og Fritz Flåmo Eidsvaag, GFU
09.20-09.30: Ein fot i skolen og éin fot i utdanninga – ein god stad å vere? Mali Norvalls, studieleiar for praksis og Nanna Paaske, prosjektleiar IPAR
09.30-09.45: Skoleeigar og lærarutdanninga saman om styrkt kvalitet: Geir Morten Førland, representant for skoleeigar i Lørenskog
09.45-10.00: Korleis sikre den faglege kvaliteten til studentane i praksis? Tonje Fjogstad Langnes, GFU
10-00-10.15: Pause
10.15-11.00: Erfaringar frå IPAR
- Å vere i ein fagseksjon for praksisrettleiarar: Korleis har det vore? Anne Berit Narbuvoll frå Kjenn skole, Luke Daniel Patterson og Hege Hagala frå Slemmestad skole, Hilde Tørnby, GFU
- Saman om masterarbeidet: Lærarar og skoleleiarar, Stabekk skole og Tuva Bjørkvold, GFU
11.00-12.00: Torgvandring i praksis
12.00-13.00: Lunsj
Del 2: Delt arrangement
13.00-16.00
- IPAR-deltakarar: sluttkonferanse for prosjektet
- Fagdag for praksis fortsetter
Del 2: iPARprosjektet blir avslutta: Erfaringar og refleksjonar frå deltakarar
Denne delen skjer i Pilestredet 46, rom PA128
13.00-13.45: Relevansen og betydninga av masteroppgåva for profesjonen:
- Masteroppgåva i lærarutdanninga: mellom oppgåvearbeid og lærarstudentars profesjonelle praksis. Marte Lorentzen, Senter for profesjonsforskning, OsloMet og NIFU
- Lærarar som mastermentorar. Kirsten Thorsen og Louise Mifsud, GFU, OsloMet.
- Kommentarar frå lærarar og skoleleiar
13.45-14.00: Pause
14.00-15.00: Innovasjon, leiing og rettleiing i partnarskap:
- På innsida av partnarskapsarbeidet. Frode Restad, Utdanningsforbundet og lærarar frå Løkenåsen skole.
- Vi må øve på å jobbe på denne måten: Om å utvikle ein felles ressurs for praksislærarar. Hilde Bakke, BLU og Maiken Risan, GFU og Geir Morten Førland, Lørenskog kommune.
- Leiing i og av partnarskapsarbeid, v/Ann-Therese Nomerstad, Universitetet i Innlandet.
- Kommentarar frå skoleleiarar: Thea Kadri Vikebø, Bærum Kommune, Geir Morten Førland, Lørenskog kommune og Ellen Marie Gloppen, rektor ved Løkenåsen skole, Lørenskog.
15.00-16.00: Evaluering av IPAR
- Del 1: Kor nær eller fjernt er vi frå prosjektmåla? Kva har vi lært? Interaktiv økt – spørsmål og svar og deling av erfaringar ved Styringsgruppa
- Del 2: Moglege vegar vidare? Å overkomme hindringar og sjå moglegheiter: Interaktiv økt – spørsmål, svar og drøftingar ved Lærende nettverk
16.00-16.15: Oppsummering og veg vidare i partnarskap. Lin Ramberg, Høgskolen i Østfold
16.30: Middag for iPARtnere og innleiarar