Avdelinga arbeider med strategisk kommunikasjon og har ansvar for å forvalte kommunikasjonspolitikken til universitetet og dei felles kanalene for OsloMet.
I samarbeid med einingane varetek avdelinga også det operative ansvaret for å sikre at kommunikasjonen til universitetet støttar opp under dei vedtatte målsetjingane.
Avdelinga har to seksjonar og jobbar i fem ulike fagteam på tvers i avdelinga og ut mot einingane på fakultet, senter og i administrasjon.
Dei faglege teama er
- team verksemdskommunikasjon
- team media og formidling
- team student
- team digital
- team marknad
Alle tilsette i avdeling for samfunnskontakt og kommunikasjon.
Tenestene til avdelinga (ansatt.oslomet.no).
Seksjoner i avdelinga
Seksjon for profilering, rekruttering og omdømme
Seksjonen har ansvar for grafisk profil, studentrekruttering og studentkommunikasjon. Team student har mellom anna ansvar for velkomstseremoni for nye studentar, open dag, og kommunikasjon i digitale kanalar retta mot studentar.
Team marknad arbeider hovudsakleg med marknadsføring av universitetet sitt studietilbod ut mot ei brei målgruppe av søkarar. Teamet jobbar med rekruttering, studiepresentasjonar og profilering av universitetet.
Tilsette i seksjon for profilering, rekruttering og omdømme.
Seksjon for samfunnskontakt og forskingsformidling
Seksjonen har ansvar for verksemdskommunikasjon, samfunnskontakt, internkommunikasjon, forskingsformidling og nettsider. Team verksemdskommunikasjon arbeider nært opp mot leiinga med utadretta kommunikasjon med myndigheiter, storbyen og regionen rundt. Samstundes har teamet ansvar for internkommunikasjon.
Team media og formidling jobbar med innsal til medier av OsloMet si forsking og fagekspertar, og formidlar gode historier frå forskinga ved universitetet. Teamet sender ut eit nyheitsbrev retta mot eksterne målgrupper annankvar veke.
Team digital har ansvar for universitetet sine tre hovudnettstader – den eksterne nettstaden og dei for tilsatte og studentar. Teamet varetek universell utforming og sørger for at brukarar av nettstadene skal ha ein så god oppleving som mogleg på nett.
Tilsette i seksjon for samfunnskontakt og forskingsformidling.