Fire menneske står innandørs og smilar mot kamera

KI i fag- og yrkesopplæringa – frå teori til praksis

Kunstig intelligens (KI) er i ferd med å endre både arbeidsliv og yrkesopplæring.

Under lunsjseminaret «KI i fag- og yrkesopplæringen – muligheter og utfordringer» den 31. oktober i Lillestrøm bibliotek, fekk deltakarane innblikk i korleis faglærarar og forskarar allereie tar teknologien i bruk for å styrke læringa og profesjonsforståinga til elevane.

Rundt tretti deltakarar var fysisk til stades og over seksti følgde arrangementet digitalt då innleiarane delte erfaringar og eksempel frå praksis og forsking.

Felles for alle innlegga var eit tydeleg bodskap: Elevane må trenast i å skrive gode prompter og lære å bruke, vurdere og etterprøve KI-resultat kritisk. Det handlar ikkje lenger om ein bruker KI i yrkesopplæringa – men korleis ein bruker det best mogleg.

På biletet (frå venstre): Steinar Karstensen, Svanhild Berntsen,  Jo Erlend Thunberg og Gudjon Gudjonsson.

Bli med i nettverk: KI-pionerane i yrkesfag

KI-pionerane Noreg er ein møteplass for lærarar, fagfolk, lærerutdannere, instruktørar og forskarar som vil dele erfaringar, hente inspirasjon og lære meir om korleis KI kan brukast i undervisning, opplæring og yrkesutøving.

Her møtest praktikarar og teoretikarar for å utforske moglegheiter, utfordringar og ny praksis i eit fagfelt i rask utvikling.

Bli med i nettverket KI-pionerane i yrkesfag (nettkskjema.no)

Interessert i fag- og yrkesopplæring?

Les meir om Senter for kunnskap om yrkesfag.

Publisert: 05.11.2025 | Halvor Spetalen (tekst og foto)