Formidling
Ljunggren, Birgitte;
Hannevig, Lise Vibeke
; Steinnes, Gerd Sylvi
(2025).
Kapasitet for kvalitet – hvilken kapasitet?.
Norsk barnehageforskningskonferanse. Filiorum.
https://doi.org/https://www.uis.no/sites/default/f
Steinnes, Gerd Sylvi; Ljunggren, Birgitte;
Hannevig, Lise Vibeke
(2025).
Policy out of synch? Exploring Norwegian ECEC staff's assessment of central capacities for quality and inclusion.
EECERA conference. EECERA .
Hannevig, Lise
(2022).
Digitale studentaktive læringsomgivelser i utvikling av lederkompetanse for barnehagelærerstudenter.https://www.hvl.no/forsking/konferanse/barnkunne/.
Norsk barnehagforskningskonferanse 26.-28.10.2022 . Høgskolen på Vestlandet, Universitetet i Stavanger.
Laski, Alona Krieken
;
Hannevig, Lise
(2019).
Monicas kollegaer har lav yrkesstolthet: – Vi må slutte å omtale fagarbeidere som assistenter https://fagbladet.no/barnehage/monicas-kollegaer-har-lav-yrkesstolthet--vi-ma-slutte-a-omtale-fagarbeidere-som-assistenter-6.91.607598.7b2454b205.
Hannevig, Lise
(2019).
Ledelse i barnehagen 2019, OsloMet
Konferanse for vitenskapelige ansatte ved høgskole og universitet,.
Konferanse.
Brennhovd, Maria
;
Laski, Alona Krieken
;
Naustheller, Henna
;
Hannevig, Lise
; Storvik, Line Fredheim
(2018).
Assistenter i barnehagen vil gjerne lære mer.
Hannevig, Lise
(2018).
Det er viktig å være en tydelig leder-
Pedagogiske lederes translatørkompetanse.
Lafton, Tove; Otterstad, Ann Merete (Red.).
Barnehagepedagogiske linjeskift. s. 191-205.
Fagbokforlaget.
Hannevig, Lise
(2018).
Assistenter vil gjerne lære mer.
Lundestad, Magritt
;
Hannevig, Lise
(2017).
Dialogical Organizational Development Theory and Examiniation of the Interaction between Pedagogical Leaders and Co-workers in ECEC centres.
6th International Leadership Research Forum Early Childhood. Hochschule für Angewandte Wissenschaften Hamburg.
Hannevig, Lise
;
Lundestad, Magritt
(2017).
Dialogical Organizational Development Theory and Examination of the Interaction between Pedagogical Leaders and Co-workers in ECEC Centres.
Konferanse.