Formidling
Hannevig, Lise
(2022).
Digitale studentaktive læringsomgivelser i utvikling av lederkompetanse for barnehagelærerstudenter.https://www.hvl.no/forsking/konferanse/barnkunne/.
Norsk barnehagforskningskonferanse 26.-28.10.2022. Høgskolen på Vestlandet, Universitetet i Stavanger.
Laski, Alona Krieken; Hannevig, Lise
(2019).
Monicas kollegaer har lav yrkesstolthet: – Vi må slutte å omtale fagarbeidere som assistenter https://fagbladet.no/barnehage/monicas-kollegaer-har-lav-yrkesstolthet--vi-ma-slutte-a-omtale-fagarbeidere-som-assistenter-6.91.607598.7b2454b205.
Fagbladet.
Hannevig, Lise
(2019).
Ledelse i barnehagen 2019, OsloMet Konferanse for vitenskapelige ansatte ved høgskole og universitet,.
Konferanse.
Hannevig, Lise
(2018).
Assistenter vil gjerne lære mer.
Utdanning.no.
Hannevig, Lise
(2018).
Det er viktig å være en tydelig leder- Pedagogiske lederes translatørkompetanse.
Lafton, Tove; Otterstad, Ann Merete (Red.).
Barnehagepedagogiske linjeskift. kapittel 11. s. 191-205.
Fagbokforlaget.
Brennhovd, Maria; Laski, Alona Krieken; Naustheller, Henna; Hannevig, Lise; Storvik, Line Fredheim
(2018).
Assistenter i barnehagen vil gjerne lære mer.
Hannevig, Lise; Lundestad, Magritt
(2017).
Dialogical Organizational Development Theory and Examination of the Interaction between Pedagogical Leaders and Co-workers in ECEC Centres.
Konferanse.
Lundestad, Magritt; Hannevig, Lise
(2017).
Dialogical Organizational Development Theory and Examiniation of the Interaction between Pedagogical Leaders and Co-workers in ECEC centres.
6th International Leadership Research Forum Early Childhood. Hochschule für Angewandte Wissenschaften Hamburg.