Ph.d.-prosjekt som utforskar korleis ein kan styrke fleirspråkleg pedagogikk i engelskundervisninga i skolar i Noreg.
Prosjektet utforskar korleis ein kan styrke fleirspråkleg pedagogikk i engelskundervisninga i skolar i Noreg gjennom å undersøke dei fleirspråklege oppfatningane og pedagogikken til engelsklærarar i språkleg rike og mangfaldige skolekontekster.
Inkludering er viktig i skolane, spesielt ettersom mange samfunn opplever aukande mangfald. Språklege og kulturelle forskjellar skaper barrierar for elevar. Derfor blir lærarar oppfordra av politikarar og forsking til å gjennomføre fleirspråklege pedagogikkar. Forsking tyder likevel på at dette ikkje blir gjennomført systematisk i skolar, og meir forsking er nødvendig.
Tre forskingsspørsmål rettleier denne forskinga:
- Kva for nokre fleirspråklege oppfatningar og pedagogikkar har engelsklærarar i Noreg?
- Kva påverkar dei fleirspråklege oppfatningane og pedagogikkane til engelsklærarar i Noreg?
- Kva for nokre metodologiske tilnærmingar er effektive i forskinga på fleirspråklege oppfatningar og pedagogikkar?
Metode
Eit forklarande sekvensielt blanda metodedesign blir brukt, inkludert ei spørjeundersøking, observasjons- og intervjustudie og ein lærarsamarbeidsstudie.
Forskinga er relevant for (engelsk)språklærarar, lærerutdannere, skoleadministratorar, politikarane og andre viktige interessentar innan utdanning, inkludert elevar og foreldra deira.
Therese Marie Tishakov sine publikasjonar (nva.sikt.no)
Rettleiarar
Åsta Haukås, Universitetet i Bergen