English version
Rikke Gürgens Gjærum

Rikke Gürgens Gjærum

Vitenskapelige publikasjoner

Gjærum, Rikke Gürgens ; Lyngstad, Mette Bøe; Hovik, Lise (2023). Introduction: Co-creating a catalyst for sustainable development. Nordic Journal of Art and Research (A & R). Vol. 12.
https://doi.org/10.7577/ar.5680

Gjærum, Rikke Gürgens (2023). Portretter av transformert lytting. ISBN: 9788283983623. 80 s. Lyrikkforlaget.
https://www.ht.no/kultur/anmeldelse/i/8Jao1d/debut

Gjærum, Rikke Gürgens ; Mittner, Lilli; Plucker, Elina Maaria Talvikki; Vélasquez, Ingrid Tranum (2023). Art methodologies and social innovation: Experiences from art intervention in elderly care. Nordic Journal of Art and Research (A & R). Vol. 12.
https://doi.org/10.7577/ar.5097

Gjærum, Rikke Gürgens ; Edvardsen, Nanna Kathrine; Evensen, Iselin (2023). Fly me to the moon! - skapende, utfordrende og estetisk læring. Bjørnstad, Gunhild Brænne; Ellinggard, Stine (Red.). Performative innganger til undervisning - perspektiver på skapende læring med tverrfaglige tema. Universitetsforlaget.
https://hdl.handle.net/10037/32839

Losleben, Lisa Katrin; Maric, Filip; Gjærum, Rikke Gürgens (2023). Learning for sustainable transformation. ISBN: 9781003363590. 294 s. Routledge.

Gjærum, Rikke Gürgens ; Mittner, Lilli (2022). Research Innovation: Advancing Arts-based Research Methods to Make Sense of Micro-moments Framed by Dementia. Nordic Journal of Art and Research (A & R). Vol. 11.
https://doi.org/10.7577/information.5065

Gjærum, Rikke Gürgens ; Vik, Malin Kathrine (2022). Kunstfagenes bærekraftige potensial. Hanssen, Natallia Bahdanovich; Hassel, Ragnhild Merete; Haugen, Torgeir; Sæther, Morten (Red.). Kunstens muligheter i spesialpedagogisk arbeid. s. 25-53. Universitetsforlaget.

Gjærum, Rikke Gürgens (2022). Manifest for mangfold i kunsten. DRAMA : Nordisk dramapedagogisk tidsskrift.
https://doi.org/10.18261/drama.59.1.19

Gjærum, Rikke Gürgens ; Cziboly, Adam; Eriksson, Stig Audun (2022). ILSA in Arts Education: The Effect of Drama on Competences. Springer International Handbooks of Education.
https://doi.org/10.1007/978-3-030-88178-8_23

Mittner, Lilli; Gjærum, Rikke Gürgens ; Blix, Hilde Synnøve (2022). Sustainable gender equality: Opening the black-box of quality assessment in higher arts education. Skjerven, Astrid; Fordham, Maureen (Red.). Gender and the Sustainable Development Goals. s. 83-98. Routledge.
https://doi.org/10.4324/9781003174257-8





Publikasjonslisten er hentet ut av Cristin. Listen kan være ufullstendig