Dissemination
Lorentzen, Per
(2019).
Traumebevisst omsorg. Et skritt frem og to til siden.
Tidsskriftet Norges Barnevern
.
Vol. 97.
Lorentzen, Per
(2014).
Skjøre samspill - Når det å være sammen er nok.
Ellingsen, Karl Elling (Ed.).
Vernepleierfaglig kompetanse og faglig skjønn. kapittel. p. 100-118.
Universitetsforlaget.
Lorentzen, Per
(2008).
Utviklingshemmede i et dialogisk perspektiv.
Nordisk nettverksmøte i regi av Samordningsrådet for psykisk utviklingshemmede (SOR). SOR/Høgskolen i Rogaland.
Lorentzen, Per
(2008).
Slik som man ser noen - etikk og faglighet i arbeid med utviklingshemmede.
Kurs i regi av Landsbyen Sølund, Skanderborg, Danmark. Landsbyen Sølund.
Lorentzen, Per
(2008).
Kommunikasjon.
Utdanning i Alternativ og supplerende kommunikasjon (ASK). Høgskolen i Vestfold.
Lorentzen, Per
(2008).
Samspill og kommunikasjon.
Undervisning Høgskolen i Hsrstad, Vernepleierutdanningen. Høgskolen i Harstad.
Lorentzen, Per
(2008).
Slik som man ser noen - etikk i arbeidet med utviklingshemmede.
Undervisning Vernepleierutdanningen, Høgskolen i Lillehammer. Høgskolen i Lillehammer.
Lorentzen, Per
(2008).
Slik som man ser noen - faglighet og etikk i arbeide med utviklingshemmede.
Kursus i regi av Videnscenter for psykiatri og udviklingshæmming. Videnscenter for psykiatri og udviklingshæmming.
Lorentzen, Per
(2008).
Dialogisk etikk.
Skådalen kompetansesenter, Fagkonferanse 2008. Skådalen kompetansesenter for hørselshemmede og døvblinde.
Lorentzen, Per
(2008).
Samspill og kommunikasjon med mennesker med utviklingshemming.
Undervisning for Vernepleierutdanningen Høgskolen i Bergen. Høgskolen i Bergen.