English version
Kristine Høeg Karlsen

Kristine Høeg Karlsen

Forskningsgrupper

Vitenskapelige publikasjoner

Bjørkvold, Tuva ; Karlsen, Kristine Høeg ; Krallinger, Kjersti Bartnæs (2024). Flerfaglig, tverrfaglig eller fagovergripende En studie av lærerstudenters argumentasjon på muntlig eksamen i begynneropplæring. 25 s. Acta Didactica Norden (ADNO). Vol. 18.
https://doi.org/10.5617/adno.9901

Bjørnstad, Gunhild Brænne ; Karlsen, Kristine Høeg (2024). Vi hadde litt ulik forståelse av tid – Forhandling og samarbeid om utviklingen av en kunsthendelse i dans for elever i skolen. Nordic Journal of Dance: practice, education and research. Vol. 15. https://doi.org/10.2478/njd-2024–0002

Karlsen, Kristine Høeg ; Karlsen, Joakim; Stigberg, Susanne Koch (2024). Transprofessional Course Design in Teacher Education. Stigberg, Susanne Koch; Karlsen, Joakim; Müller, Nicholas H. (Red.). The Seventeenth International Conference on Advances in Computer-Human Interactions. s. 49-55. International Academy, Research and Industry Association (IARIA).

Motzfeldt, Gitte Cecilie; Karlsen, Kristine Høeg (2024). Educating Student Teachers for Interprofessional Collaboration through the Codesign of Cultural Heritage with the Use of Augmented Reality (AR) Technology. Stigberg, Susanne Koch; Karlsen, Joakim; Müller, Nicholas H. (Red.). The Seventeenth International Conference on Advances in Computer-Human Interactions. s. 56-61. International Academy, Research and Industry Association (IARIA).

Thorstensen, Jon Sverre; Karlsen, Kristine Høeg ; Warem, Øystein Sverre (2024). Lydens magi: En empirisk studie av grunnskolelærerstudenters erfaringer med storyline. Acta Didactica Norden (ADNO).

Thorstensen, Jon Sverre; Karlsen, Kristine Høeg ; Warem, Øystein Sverre (2024). New sounds in Storyline: An empirical study of student teachers’ experience with the composition of soundscapes. Acta Didactica Norden (ADNO). Vol. 18.
https://doi.org/10.5617/adno.10519

Karlsen, Joakim; Karlsen, Kristine Høeg ; Husebye, Michelle (2024). Researching X-professional Collaborations through Co-design and Co-creation. Stigberg, Susanne Koch; Karlsen, Joakim; Müller, Nicholas H. (Red.). The Seventeenth International Conference on Advances in Computer-Human Interactions. s. 41-48. International Academy, Research and Industry Association (IARIA).

Karlsen, Kristine Høeg ; Karlsen, Joakim; Skregelid, Lisbet (2024). Facilitating Labs for Innovating Cross-sectorial Collaborations in Teacher Education. Stigberg, Susanne Koch; Karlsen, Joakim; Müller, Nicholas H. (Red.). The Seventeenth International Conference on Advances in Computer-Human Interactions. s. 22-29. International Academy, Research and Industry Association (IARIA).

Motzfeldt, Gitte Cecilie; Häggström, Margaretha; Karlsen, Kristine Høeg (2023). Storyline og bærekraftig utvikling. Motzfeldt, Gitte Cecilie; Næsje, Ragnhild Louise; Häggström, Margaretha; Berggren, Stein Arnold; Karlsen, Kristine Høeg (Red.). Storyline i ungdomsskolen og i videregående opplæring: En pluralistisk og kritisk tilnærming til bærekraft. s. 25-53. Universitetsforlaget.

Motzfeldt, Gitte Cecilie; Næsje, Ragnhild Louise; Häggström, Margaretha; Berggren, Stein Arnold; Karlsen, Kristine Høeg (2023). Storyline i ungdomsskolen og i videregående opplæring: En pluralistisk og kritisk tilnærming til bærekraft. ISBN: 9788215060941. 289 s. Universitetsforlaget.





Publikasjonslisten er hentet ut av Cristin. Listen kan være ufullstendig