English version
Mai Lill Suhr

Mai Lill Suhr

Forskningsgrupper

Vitenskapelige publikasjoner

Kersting, Magdalena; Karlsen, Solveig; Ødegaard, Marianne; Olufsen, Magne; Kjærnsli, Marit; Suhr, Mai Lill (2023). Studying the quality of inquiry-based teaching in science classrooms. A systematic video study of inquiry-based science teaching in primary and lower-secondary schools. International Journal of Science Education.
https://doi.org/10.1080/09500693.2023.2213386

Kersting, Magdalena; Karlsen, Solveig; Ødegaard, Marianne; Kjærnsli, Marit; Olufsen, Magne; Lunde, Mai Lill Suhr ; Sæleset, Johannes (2021). Ulike dilemmaer knyttet til utforskende undervisning i naturfag. Ødegaard, Marianne; Kjærnsli, Marit; Kersting, Magdalena (Red.). Tettere på naturfag i klasserommet. Fagbokforlaget.

Lunde, Mai Lill Suhr ; Sæleset, Johannes; Kjærnsli, Marit; Kersting, Magdalena; Karlsen, Solveig; Olufsen, Magne; Ødegaard, Marianne (2021). Forskningsdesign og metode. Ødegaard, Marianne; Kjærnsli, Marit; Kersting, Magdalena (Red.). Tettere på naturfag i klasserommet. Fagbokforlaget.

Karlsen, Solveig; Kersting, Magdalena; Ødegaard, Marianne; Kjærnsli, Marit; Olufsen, Magne; Lunde, Mai Lill Suhr ; Sæleset, Johannes (2021). Kjennetegn på utforskende undervisning i naturfag. Ødegaard, Marianne; Kjærnsli, Marit; Kersting, Magdalena (Red.). Tettere på naturfag i klasserommet. Fagbokforlaget.

Lunde, Mai Lill Suhr ; Sæleset, Johannes; Karlsen, Solveig; Kjærnsli, Marit; Kersting, Magdalena; Olufsen, Magne; Ødegaard, Marianne (2021). Hvordan vurdere undervisningskvalitet i naturfag. Ødegaard, Marianne; Kjærnsli, Marit; Kersting, Magdalena (Red.). Tettere på naturfag i klasserommet. Fagbokforlaget.

Olufsen, Magne; Lunde, Mai Lill Suhr ; Kjærnsli, Marit (2021). Praktiske aktiviteter i naturfag - muligheter for økt elevaktivitet og faglig fordypning?. Ødegaard, Marianne; Kjærnsli, Marit; Kersting, Magdalena (Red.). Tettere på naturfag i klasserommet. Fagbokforlaget.

Lunde, Mai Lill Suhr ; Karlsen, Solveig; Kersting, Magdalena (2021). Hva kan vi forske på? Om å utvikle forskbare spørsmål i klasserommet. Ødegaard, Marianne; Kjærnsli, Marit; Kersting, Magdalena (Red.). Tettere på naturfag i klasserommet. Fagbokforlaget.

Kersting, Magdalena; Karlsen, Solveig; Lunde, Mai Lill Suhr (2021). Hvordan lykkes med å integrere nettbrett i praktiske forsøk?. Ødegaard, Marianne; Kjærnsli, Marit; Kersting, Magdalena (Red.). Tettere på naturfag i klasserommet. Fagbokforlaget.

Karlsen, Solveig; Kersting, Magdalena; Lunde, Mai Lill Suhr (2021). Elevdeltakelse i et aldersblandet klasserom. Ødegaard, Marianne; Kjærnsli, Marit; Kersting, Magdalena (Red.). Tettere på naturfag i klasserommet. Fagbokforlaget.

Ødegaard, Marianne; Kjærnsli, Marit; Kersting, Magdalena; Karlsen, Solveig; Lunde, Mai Lill Suhr ; Olufsen, Magne; Sæleset, Johannes (2021). Diskusjon - tettere på naturfag i klasserommet. Ødegaard, Marianne; Kjærnsli, Marit; Kersting, Magdalena (Red.). Tettere på naturfag i klasserommet. Fagbokforlaget.





Publikasjonslisten er hentet ut av Cristin. Listen kan være ufullstendig