Fields of study
Academic disciplines
Activation instruction Physical education and sport psychology Sociology
Subject areas
Learning environment Outdoor life Physical education Children in sport Physical Literacy Early Years Education
Research groups
Publications and research
Scientific publications
Vingdal, Inger Marie (2021). Å trene barn - forventning og glede. Barneidrettstreneren 2.utgave. p. 135-159. Fagbokforlaget.
Vingdal, Inger Marie (2021). Lekende læring i trygge miljø. Barneidrettstreneren 2.utgave. p. 97-133. Fagbokforlaget.
Vingdal, Inger Marie (2021). Relasjon til barn. Barneidrettstreneren 2.utgave. p. 79-95. Fagbokforlaget.
Vingdal, Inger Marie (2021). Barns utvikling og læring. Barneidrettstreneren 2.utgave. p. 33-77. Fagbokforlaget.
Vingdal, Inger Marie (2021). Hva er god barneidrett?. Barneidrettstreneren 2.utgave. p. 13-31. Fagbokforlaget.
Vingdal, Inger Marie (2019). Reflektert studentundervisning i gruppe. Thorsen, Kirsten Elisabeth; Michelet, Simon (Ed.). Teoretiske og praktiske kunnskaper i lærerkvalifisering - sammenhenger og spenninger. 9. p. 147-162. Universitetsforlaget.
Vingdal, Inger Marie (2018). Lærande kropp i endring. Palm, Kirsten; Michaelsen, Eva (Ed.). Den viktige begynneropplæringen. En forskningsbasert tilnærming.. kapittel 2. p. 33-55. Universitetsforlaget.
Vingdal, Inger Marie (2014). Fysisk aktiv læring i grupper. Vingdal, Inger Marie (Ed.). Fysisk aktiv læring. kapittel 4. p. 60-80. Gyldendal Akademisk.
Vingdal, Inger Marie (2014). Fysisk aktiv læring, et helhetlig læringssyn. Vingdal, Inger Marie (Ed.). Fysisk aktiv læring. kapittel 3. p. 37-59. Gyldendal Akademisk.
Vingdal, Inger Marie
(2014).
Fysisk aktiv læring.
ISBN: 978-82-05-46282-3.
202 p.
Gyldendal Akademisk.
http://www.gyldendal.no/Faglitteratur/Pedagogikk/G...