Fields of study
Subject areas
Learning environment Outdoor life Physical education Children in sport Physical Literacy Early Years Education
Publications and research
Scientific publications
Vingdal, Inger Marie (2021). Å trene barn - forventning og glede. Vingdal, Inger Marie (Ed.). Barneidrettstreneren 2.utgave. p. 135-159. Fagbokforlaget.
Vingdal, Inger Marie (2021). Lekende læring i trygge miljø. Vingdal, Inger Marie (Ed.). Barneidrettstreneren 2.utgave. p. 97-133. Fagbokforlaget.
Vingdal, Inger Marie (2021). Relasjon til barn. Vingdal, Inger Marie (Ed.). Barneidrettstreneren 2.utgave. p. 79-95. Fagbokforlaget.
Vingdal, Inger Marie (2021). Barns utvikling og læring. Vingdal, Inger Marie (Ed.). Barneidrettstreneren 2.utgave. p. 33-77. Fagbokforlaget.
Vingdal, Inger Marie (2021). Hva er god barneidrett?. Vingdal, Inger Marie (Ed.). Barneidrettstreneren 2.utgave. p. 13-31. Fagbokforlaget.
Vingdal, Inger Marie (2019). Reflektert studentundervisning i gruppe. Thorsen, Kirsten Elisabeth; Michelet, Simon (Ed.). Teoretiske og praktiske kunnskaper i lærerkvalifisering - sammenhenger og spenninger. p. 147-162. Universitetsforlaget.
Vingdal, Inger Marie (2018). Lærande kropp i endring. Palm, Kirsten; Michaelsen, Eva (Ed.). Den viktige begynneropplæringen. En forskningsbasert tilnærming.. p. 33-55. Universitetsforlaget.
Vingdal, Inger Marie (2014). Fysisk aktiv læring i grupper. Vingdal, Inger Marie (Ed.). Fysisk aktiv læring. p. 60-80. Gyldendal Akademisk.
Vingdal, Inger Marie (2014). Fysisk aktiv læring, et helhetlig læringssyn. Vingdal, Inger Marie (Ed.). Fysisk aktiv læring. p. 37-59. Gyldendal Akademisk.
Vingdal, Inger Marie
(2014).
Fysisk aktiv læring.
ISBN: 978-82-05-46282-3.
202 p.
Gyldendal Akademisk.
http://www.gyldendal.no/Faglitteratur/Pedagogikk/G