Utdanningssamarbeid
Rekruttering av studentar frå samarbeidskommunar
OsloMet samarbeider med kommunane på Romerike om å få fleire unge i regionen til å søke seg til høgare utdanning, for å bidra til å løfte utdanningsnivået på Romerike og rekruttere fleire unge inn i yrke som det er stort behov for i regionen, til dømes i skole, barnehage, helsetenester og næringsliv.
Vi har fleire studentrekrutteringstiltak retta mot unge på Romerike, i samarbeid med dei vidaregående skolane, Akershus fylkeskommune og kommuneleiarar i regionen.
Tiltaka inkluderer aktivitetar som kan bidra med motivasjon og god informasjon
til unge potensielle studiesøkarar på Romerike. Erfaring viser at møte med gode rollemodellar er viktig når unge skal velge utdanning.
«Brørne» Alexander Angeltvedt og Sahaya Kaithampillai ønsker elevar frå Bjørnholt vidaregåande skole velkomen til open dag på OsloMet. Foto: Pål Arne Kvalnes
Etter- og vidareutdanningstilbod for dei tilsette i kommunen
OsloMet tilbyr ei rekke etter- og vidareutdanningar som er relevante for tilsette som ønsker kompetanseheving:
- Vidareutdanningar er emne som gir formell kompetanse på universitetsnivå med studiepoeng. Dette kan vere emne som inngår i ein grad (bachelor, master), eller frittståande emne utanfor gradssystemet.
- Etterutdanningar er kortare kurs utan eksamen og studiepoeng, og som ikkje inngår i eit gradssystem.
OsloMet tilbyr også skreddarsydd kompetanseheving for organisasjonar, innanfor mange fagområde.
Foto: Benjamin A. Ward
Samarbeid om bachelor- og masteroppgåver
Fleire av utdanningane på OsloMet arrangerer såkalte mastertorg der organisasjonar frå offentleg og privat sektor presenterer problemstillingar som kan vere tema for masteroppgåver.
Eksempel på mastertorg:
- Mastertorg for sosialfag (uni.oslomet.no)
- Mastertorg for helsevitenskap (uni.oslomet.no)
- Mastertorg grunnskolelærerutdanning (uni.oslomet.no)
Samarbeid om rettleiing av studentar i praksis
OsloMet er eit profesjonsuniversitet og utdannar studentar til mange ulike yrke. Dei fleste av
utdanningane våre inneheld ei eller fleire periodar i praksis i arbeidslivet, og det er behov for praksisrettleiarar som kan følge opp studentane på praksisplassen.