Dissemination
Gjersøe, Karine Sand
(2023).
Voksne veilederstudenters opplevde utfordringer med kreative og refleksive didaktiske øvelser i veilederutdanningen.
Læringsfestivalen 2023. NTNU.
Gjersøe, Karine Sand
(2023).
Hvordan praktisk-dramatiske øvelser i veilederutdanning kan bidra til utvikling av veiledningsværen hos studentene.
Nordyrk 2023. Nordyrk.
Gjersøe, Karine Sand; Sandtrøen, Sidsel
(2022).
Læringsrommets betydning for dybdelæring.
Den 16. nordiske Læreruddannelseskonference. Fakultetet for Pædagogik og Uddannelse på Færøernes Universi.
Offergaard, Trine-Lise; Gjersøe, Karine Sand
(2020).
Bærekraftutfordringer i overgangen mellom skole og arbeidsliv. Hva kan Bærekraftig utvikling som tverrfaglig tema i ny Overordnet del bidra med?.
Nordyrk 2020 - UTSATT. Nordyrk.
Gjersøe, Karine Sand; Sandtrøen, Sidsel
(2020).
The significance of adequate learning spaces to facilitate deep learning processes.
Den 16. Nordiske Læreruddannelseskonference - Innovasjon i Undervisning og Læring - UTSATT til 2021. Fakultet for Pædagogik og Uddannelse på Færøernes Universite.
Gjersøe, Karine Sand; Sandtrøen, Sidsel
(2020).
Læringsrommets betydning for læring - med eksempler fra Future Classroom Laboratory.
Læringsfestivalen 2020. NTNU og Diku.
Gjersøe, Karine Sand; Sandtrøen, Sidsel
(2019).
Ny didaktikk for fag- og yrkesopplæring. Hvordan ‘Future Classroom Laboratory’ (FCL) kan gi en bedre fag- og yrkesopplæring.
NordYrk-konferansen 2019. NORDYRK.
Sandtrøen, Sidsel; Gjersøe, Karine Sand
(2019).
Læringsrommets betydning for læring med eksempler fra Future Classroom Laboratory (FCL).
MangfoldsKonferansen 2019. OsloMet.
Sand Gjersøe, Karine; Kvernbekk, Tone
(2019).
Bildung as side-effect.
Annual Meeting of the Nordic Educational Research Association . Uppsala Universitet.
Sand Gjersøe, Karine
(2014).
Å lese Wittgenstein.
Åpent Wittgensteinseminar. HiOA.