Norwegian version
Ragnvald Holst-Larsen

Ragnvald Holst-Larsen

Scientific publications

Holst-Larsen, Ragnvald (2020). Holst-Larsen, R. (2020). Validity and Value of Teacher Education Research Smith, Kari (Red.), Is action research about developing individual approaches to help young dropouts valid? — A Position Paper ( s 199 – 216) . Bergen: Fagbokforlaget. Smith, Kari (Ed.). Validity and Value of Teacher Education Research. p. 199-216. Fagbokforlaget.



These publications are obtained from Norwegian Research Information Repository. The list may be incomplete.

Research reports

Hiim, Hilde ; Halås, Catrine Torbjørnsen; Holst-Larsen, Ragnvald (2025). Et yrkesdidaktisk aksjonsforskningsprosjekt om ungdom som har falt ut av skolen, men som velger lærekandidatordningen mot fagbrev i salgsfaget gjennom et læringssenter. ISBN: 9788283646702. OsloMet - storbyuniversitetet.



These publications are obtained from Norwegian Research Information Repository. The list may be incomplete.

Dissemination

Gulbrandsen, Petter ; Wolden, Anne-Catrine ; Gjersøe, Karine Sand ; Nymark, Solfrid ; Granborg, Øyvind ; Tyskerud, Anne-Mette ; Bøen, Lene ; Syverstad, Marie ; Holst-Larsen, Ragnvald (2023). Oppbygging og organisering av PPU-Y studiet ved Oslomet. Nasjonalt samarbeidsmøte for Praktisk - pedagogisk utdanning for yrkesfag (PPU-Y). Institutt for yrkesfaglærerutdanning, Oslomet.



These publications are obtained from Norwegian Research Information Repository. The list may be incomplete.