Research groups
Publications and research
Scientific publications
Pintilie, Oana; Lian, Torunn; Arntzen, Erik
(2021).
Effects of Equivalence-Based Instruction in Teaching Health Related Norwegian Concepts to Adults with a Foreign Background.
Norsk Tidsskrift for Atferdsanalyse (NTA)
.
Vol. 48.
http://www.nta.atferd.no/journalissue.aspx?IdDocum...
Liljedahl, Nikolai Grindevoll; Lian, Torunn; Arntzen, Erik
(2021).
Kontekstuell kontroll og gevinstparametere som påvirker responsallokering i en virtuell spillsituasjon.
Norsk Tidsskrift for Atferdsanalyse (NTA)
.
Vol. 48.
http://www.nta.atferd.no/journalissue.aspx?IdDocum...
Torve, Bjørn Andre; Lian, Torunn; Arntzen, Erik
(2020).
Kontekstuell kontroll og si-gjøre korrespondanse under spilling på spillautomat.
Norsk Tidsskrift for Atferdsanalyse (NTA)
.
Vol. 47.
https://nta.atferd.no/journalissue.aspx?IdDocument...
Augland, Hanne; Lian, Torunn; Arntzen, Erik (2020). Comparing a Student Active Learning Format to Equivalence-Based Instruction. European Journal of Behavior Analysis (EJOBA) .
Lian, Torunn; Østrem, Camilla; Arntzen, Erik (2019). Endret responsallokering som en funksjon av sannsynlighet for gevinst i en spillsituasjon. Norsk Tidsskrift for Atferdsanalyse (NTA) . Vol. 46.
Lian, Torunn; Arntzen, Erik (2018). Etablering av matematiske begreper ved betinget diskriminasjonstrening. Norsk Tidsskrift for Atferdsanalyse (NTA) . Vol. 45.
Arntzen, Erik; Lian, Torunn
(2014).
Om bruken av begrepet naming i atferdsanalyse.
Norsk Tidsskrift for Atferdsanalyse (NTA)
.
Vol. 41.
http://hdl.handle.net/10642/2584
Lian, Torunn; Arntzen, Erik (2013). Delayed matching-to-sample and linear series training structures. The Psychological Record . Vol. 63.
Arntzen, Erik; Braaten, Live Fay; Lian, Torunn; Eilifsen, Christoffer
(2011).
Response to sample requirements in conditional discrimination procedures.
European Journal of Behavior Analysis (EJOBA)
.
Vol. 12.
http://hdl.handle.net/10642/1072
Lian, Torunn; Arntzen, Erik
(2011).
Training conditional discriminations with fixed and titrated delayed matching to sample in children.
European Journal of Behavior Analysis (EJOBA)
.
Vol. 12.
http://hdl.handle.net/10642/1074