Research groups
Publications and research
Scientific publications
Liljedahl, Nikolai Grindevoll; Lian, Torunn; Arntzen, Erik
(2021).
Kontekstuell kontroll og gevinstparametere som påvirker responsallokering i en virtuell spillsituasjon.
17 p.
Norsk Tidsskrift for Atferdsanalyse (NTA).
Vol. 48.
http://www.nta.atferd.no/journalissue.aspx?IdDocum...
Pintilie, Oana; Lian, Torunn; Arntzen, Erik
(2021).
Effects of Equivalence-Based Instruction in Teaching Health Related Norwegian Concepts to Adults with a Foreign Background.
14 p.
Norsk Tidsskrift for Atferdsanalyse (NTA).
Vol. 48.
http://www.nta.atferd.no/journalissue.aspx?IdDocum...
Augland, Hanne; Lian, Torunn; Arntzen, Erik
(2020).
Comparing a Student Active Learning Format to Equivalence-Based Instruction.
European Journal of Behavior Analysis (EJOBA).
https://doi.org/10.1080/15021149.2020.1752513
Torve, Bjørn Andre; Lian, Torunn; Arntzen, Erik
(2020).
Kontekstuell kontroll og si-gjøre korrespondanse under spilling på spillautomat.
Norsk Tidsskrift for Atferdsanalyse (NTA).
Vol. 47.
https://nta.atferd.no/journalissue.aspx?IdDocument...
Lian, Torunn; Østrem, Camilla; Arntzen, Erik (2019). Endret responsallokering som en funksjon av sannsynlighet for gevinst i en spillsituasjon. Norsk Tidsskrift for Atferdsanalyse (NTA). Vol. 46.
Lian, Torunn; Arntzen, Erik (2018). Etablering av matematiske begreper ved betinget diskriminasjonstrening. Norsk Tidsskrift for Atferdsanalyse (NTA). Vol. 45.
Arntzen, Erik; Lian, Torunn
(2014).
Om bruken av begrepet naming i atferdsanalyse.
Norsk Tidsskrift for Atferdsanalyse (NTA).
Vol. 41.
http://hdl.handle.net/10642/2584
Lian, Torunn; Arntzen, Erik
(2013).
Delayed matching-to-sample and linear series training structures.
The Psychological Record.
Vol. 63.
https://doi.org/10.11133/j.tpr.2013.63.3.010
Arntzen, Erik; Lian, Torunn; Halstadtrø, Lill-Beathe
(2011).
Anvendelse av matching-to-sample prosedyrer i etableringen av akademiske ferdigheter.
Norsk Tidsskrift for Atferdsanalyse (NTA).
Vol. 38.
http://hdl.handle.net/10642/934
Lian, Torunn; Arntzen, Erik
(2011).
Training conditional discriminations with fixed and titrated delayed matching to sample in children.
European Journal of Behavior Analysis (EJOBA).
Vol. 12.
https://doi.org/10.1080/15021149.2011.11434362