Korleis kan framtidige læreplanar utviklast slik at elevane opplever lærestoffet som interessant og engasjerande?

Vi tar debatten i Forum for kritisk tenking og kritiske perspektiv i skole og lærarutdanning.

Eit av måla med "fagfornyinga", som førte til innføringa av læreplanverket LK20, var å gjere innhald i faga tydeleg og sikre at opplæringa blir meir relevant.

Evalueringa av dei nye læreplanane viser likevel både

Til å innleie har vi invitert Christian Brandmo (Universitetet i Oslo) som har deltatt i evalueringa av fagfornyinga, Loa Ingeborg Bjerre (UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole), som leier utviklinga av nye fagplanar for historiefaget i Danmark, og Knut Ove Æsøy (OsloMet) som har spelt ei aktiv rolle i debatten om dei norske kompetansemålbaserte læreplanane.

Arrangementet er gratis, men påmelding krevst pga. servering.

Kontakt

Laster inn ...