Rektorar underskriv ny samarbeidsavtale

– Med denne avtalen reddar de ikkje berre akademiske karrierar, men også liv

V.N. Karazin Kharkiv National University i Ukraina og OsloMet i Noreg har underteikna ein samarbeidsavtale for å sikre vidare drift i Kharkiv etter krigen.

Fredag 22. april 2022 underteikna rektorane ved OsloMet og V.N. Karazin Kharkiv National University i Ukraina ein samarbeidsavtale for å sikre vidare drift i Kharkiv etter krigen.

Avtalesigneringa var første punkt på eit halvdagsseminar i regi av NIBR og OsloMet om situasjonen i Ukraina.

– Vi er svært takksame for hjelp i ei vanskeleg tid. Universitetet vårt er leiande i Aust-Europa, men med krigen er mange av universitetsbygningane våre no heilt jamna med jorda, sa rektor Tetyana Kaganovska ved universitetet i Kharkiv under seansen.

Ein god start

– Det er viktig for oss å redde studentar og støtte professorar, og derfor vil eg understreke at med dette programmet og denne avtalen reddar de på OsloMet ikkje berre akademiske karrierar, men også liv. Eg er svært takksam. Møtet i dag er ein god start for det vidare samarbeidet, sa Kaganovska, som underteikna avtalen samtidig med OsloMets rektor Christen Krogh.

Ønskjer å bidra

– Vi har vore, og er framleis, svært bekymra for dykk og studentane deira. Vi ønskjer å vise solidaritet og støtte til universitetet, og vi ønskjer å bidra for å sikre at den ordinære drifta til universitetet blir igjen bygd opp etter at krigen er over, sa Krogh.

Han understreka likevel at avtalen er viktig, uavhengig av krigssituasjonen.

– Universitetet deira er eit av dei beste, og å ha denne avtalen er ein stor fordel og eit absolutt gode for OsloMet, sa han.

Publisert: 22.04.2022 | Tone Thorgrimsen