English version
Oscar-Torjus Utaaker

Kort om

Jeg arbeider som rådgiver i studieadministrasjonen ved institutt for produktdesign, hvor mine hovedansvarsområder er:

- Administrasjon av studiesaker og oppfølging av studenter
- Studenthenvendelser og studentveiledning
- Registrering og oppfølging i studieadministrative systemer
- Eksamensarbeid
- Vitnemålsarbeid
- Koordinere instituttets internasjonaliseringsarbeid
- Veilde og bistå inn- og utreisende studenter

Administrative arbeidsområder

Eksamen   Felles studentsystem FS   Klagesaker   Studieveiledning   Internasjonal administrativ koordinator

Publikasjoner og forskningsresultater

Vitenskapelige publikasjoner

Lewis, James R; Zhang, Xinzhang; Utaaker, Oscar-Torjus (2018). Processual Pagans: Quasi-longitudinal approaches to survey research. Alternative Spirituality and Religion Review. Vol. 9.

Lewis, James R; Utaaker, Oscar-Torjus (2017). "Bumper Car Ride Thrugh a Maze of Spiritual Trips": Multiple Involvements, Changes across Time, and Deep Structure in the Alternative Spiritual Milieu. Gilhus, Ingvild S.; Kraft, Siv Ellen; Lewis, James R (Red.). New Age in Norway. s. 241-261. Equinox Publishing.

Publikasjonslisten er hentet ut av Cristin. Listen kan være ufullstendig