Dissemination
Follestad, Anette Lund; Iversen, Ingvild
(2021).
Hvorfor er tittelen lærerspesialist så problematisk i skolene? Og for hvem?.
Dagsavisen.
Follestad, Anette Lund
(2021).
Problembasert læring i fagskolen. Workshop i 3 deler.
Webinar. Fagskolen i Oslo/OsloMet.
Follestad, Anette Lund; Winsnes, Kaja; Lahaug, Vigdis
(2021).
Veiledning og språklæring på vei mot fagbrevet. Ressurshefte for modulforsøket.
Follestad, Anette Lund; Jordet, Marit Fredriksen
(2021).
Webinar kompetansesenter for yrkesfag: Å jobbe praktisk i helse og oppvekstfag.
Webinar. Kompetansesenter for Yrkesfag, OsloMet.
Follestad, Anette Lund; Iversen, Ingvild
(2021).
Webinar kompetansesenter for yrkesfag: Yrkes- og interessedifferensiering i hekse- og oppvekstfag.
Webinar. Kompetansesenter for Yrkesfag, OsloMet.
Follestad, Anette Lund; Braña de Hvidsten, Blanca Estela
(2021).
Teachers in Tertiary Vocational Education, how does pedagogical education influence their work?.
NORDYRK. NORDYRK.
Follestad, Anette Lund; Winsnes, Kaja
(2020).
Webinar: Språkopplæring i modulforsøket del 2.
Webinar. Kompetanse Norge.
Follestad, Anette Lund; Winsnes, kaja
(2020).
Webinar: Språkopplæring i bedrift i modulforsøket.
Webinar. Kompetanse Norge.
Follestad, Anette Lund; Nore, Hæge
(2019).
Who should be the validator of life-long competences from working life (RPL) - and which skills and competences should they have?.
NORDYRK 2019. NORDYRK.
Haaland, Grete; Vagle, Inger; Follestad, Anette Lund
(2019).
Validation of prior learning in Vocational teacher education, Bachelor degree - WHY and HOW?.
VPL-biennale. EU-Samarbeid.