Publikasjoner og forskningsresultater
Vitenskapelige publikasjoner
Johannessen, Baard ; Skotheim, Torhild (2024). Barn og unge i midten: Tverrfaglig og tverretatlig arbeid i barn og unges oppvekst. ISBN: 9788205586611. 334 s. Gyldendal Akademisk.
Kaldahl, Anne-Grete
;
Skotheim, Torhild
;
Johannessen, Baard
(2023).
Lærerstudenters opplevelse av sammenheng mellom undervisning og praksis.
Thorjussen, Ingfrid M.; Goth, Ursula-Georgine Småland (Red.).
Verdier, holdninger og kompetanseutvikling i et utdanningsperspektiv. s. 244-260.
Fagbokforlaget.
https://doi.org/https://doi.org/10.55669/oa211015
Almendingen, Kari
;
Skotheim, Torhild
;
Magnus, Ellen Merethe
(2023).
Supervisors’ Perspectives on Online Interprofessional Supervision: Results from a Mixed-Methods Longitudinal Cross-Sectional Study.
22 s.
Education Sciences.
Vol. 13.
https://doi.org/10.3390/educsci13010034
Almendingen, Kari
;
Skotheim, Torhild
;
Magnus, Ellen Merethe
(2023).
Transformation from Blended to Online Learning: A Four-Year Longitudinal Cross-Sectional Interprofessional Study.
22 s.
Education Sciences.
Vol. 13.
https://doi.org/10.3390/educsci13020116
Almendingen, Kari
;
Skotheim, Torhild
;
Magnus, Ellen Merethe
(2022).
Breakout Rooms Serve as a Suitable Tool for Interprofessional Pre-Service Online Training among Students within Health, Social, and Education Study Programs.
Education Sciences.
Vol. 12.
https://doi.org/10.3390/educsci12120871
Almendingen, Kari
;
Skotheim, Torhild
;
Magnus, Ellen Merethe
(2022).
“A Lot Takes Place Digitally Now, So It Can Be Good to Train on It’’: A Large-Scale Repeated Cross-Sectional Study on Recording Live-Streamed Educational Activities among Health, Social, and Education Students.
Education Sciences.
Vol. 12.
https://doi.org/10.3390/educsci12110747
Almendingen, Kari
;
Skotheim, Torhild
;
Ervik, Bjørn
;
Magnus, Ellen Merethe
(2022).
Multidisciplinary Student Groups Support Digital Education as a Public Health Precautional Action to Prevent Spread of COVID-19 Infection: A Mixed Methods Study.
13 s.
Journal of Multidisciplinary Healthcare.
Vol. 15.
https://doi.org/10.2147/jmdh.s362365
Johannessen, Baard ; Skotheim, Torhild (2018). Barn og unge i midten. Tverrfaglig og tverretatlig arbeid i barn og unges oppvekst. ISBN: 9788205498181. 376 s. Gyldendal Akademisk.
Johannessen, Baard
;
Kaldahl, Anne-Grete
;
Skotheim, Torhild
(2018).
Refleksjonsøkter og trekantsamarbeid i «tur-retur»- praksis.
Skandinavisk tidsskrift for yrker og profesjoner i utvikling.
https://doi.org/10.7577/sjvd.2618
Johannessen, Baard ; Skotheim, Torhild (2018). Et lag rundt eleven og læreren. Johannessen, Baard; Skotheim, Torhild (Red.). Barn og unge i midten. Tverrfaglig og tverretatlig arbeid i barn og unges oppvekst. s. 18-43. Gyldendal Akademisk.