Formidling
Lunde, Marit
;
Fjæstad, Dag
(2024).
NAFO 20 år - Flerkulturell og flerspråklig opplæring siden 2004.
Falkenhaug, Andrea Cornelia; Fjæstad, Dag; Holum, Line-Marie (Red.).
NAFO 20 år - jubileumstidsskrift.
OsloMet - storbyuniversitetet.
Fjæstad, Dag
(2024).
Særskilt språkopplæring i historisk lys, og den særskilte språkopplæringens plass i videregående opplæring.
Falkenhaug, Andrea Cornelia; Fjæstad, Dag; Holum, Line-Marie (Red.).
NAFO 20 år - jubileumstidsskrift.
OsloMet - storbyuniversitetet.
Henriksen, Ann-Mari;
Fjæstad, Dag
(2018).
Minoritetsspråklige - hvordan tilpasser vi opplæringen for alle?.
Arena for kvalitet i fagopplæringen 2018. Utdanningsdirektoratet.
Fjæstad, Dag
(2018).
Eksamen for minoritetsspråklige deltakere. Hvordan sikre likebehandling?.
Oppstartsamling for nye eksamensnemnder . Kompetanse Norge.
Fjæstad, Dag
(2018).
Undervisning av minoritetsspråklige.
Fagforum for norskfaget. Hedmark fylkeskommune.
Fjæstad, Dag
(2018).
Presentasjon av resultater fra skoleundersøkelsene i kombinasjonsklassene.
Erfaringskonferanse om kombinasjonsklasser i Buskerud, Akershus, Østfold og Oslo. Prosjektet fylkessamarbeidet om kombinasjonsklassene.
Fjæstad, Dag
(2018).
Workshop om faget norsk for språklige minoriteter med kort botid i Norge (videregående opplæring) i Fagfornyelsen.
NAFO-konferansen 2018. NAFO.
Fjæstad, Dag
(2018).
Digitale ressurser; praktisk gjennomgang og tips.
Minoritetsspråklige elever i våre skoler. Oppland fylkeskommune.
Fjæstad, Dag
(2014).
Norskfaget i videregående opplæring.
Ryen, Else; Standnes, Gro (Red.).
NAFO - 10 år for flerkulturell barnehage og skole. s. 90-108.
Oplandske Bokforlag.
Fjæstad, Dag
(2013).
Hjem-skolesamarbeid i overgangen fra grunnskolen til videregående opplæring.
Aamodt, Sigrun; Hauge, An-Magritt (Red.).
Snakk med oss. Samarbeid mellom foreldre, barnehage og skole i et flerkulturelt perspektiv. s. 180-189.
Gyldendal Akademisk.