Formidling
Holum, Line-Marie
(2024).
Særskilt språkopplæring i grunnskolen –hva nå?.
Falkenhaug, Andrea Cornelia; Fjæstad, Dag; Holum, Line-Marie (Red.).
NAFO 20 år - jubileumstidsskrift.
OsloMet - storbyuniversitetet.
Randen, Gunhild Tveit
; Kjelaas, Irmelin;
Holum, Line-Marie
(2024).
Kartleggingsverktøy i grunnleggende norsk.
Jubileumskonferanse NAFO 20 år. NAFO, OsloMet.
Randen, Gunhild Tveit
;
Holum, Line-Marie
; Kjelaas, Irmelin
(2024).
Særskilt språkopplæring i grunnskolen – hva, hvorfor og hvordan?.
Jubileumskonferanse NAFO 20 år. NAFO, OsloMet.
Holum, Line-Marie
; Kjelaas, Irmelin;
Randen, Gunhild Tveit
; Ahmadinia, Soraya
(2024).
Kartleggingsverktøy i grunnleggende norsk.
Falkenhaug, Andrea Cornelia; Fjæstad, Dag; Holum, Line-Marie (Red.).
NAFO 20 år - jubileumstidsskrift.
OsloMet - storbyuniversitetet.
Holum, Line-Marie
(2023).
Kartlegging av ordforråd i praksis.
Holum, Line-Marie
(2023).
Introduksjon til kartleggingsverktøy i grunnleggende norsk.
Dewilde, Joke;
Holum, Line-Marie
(2023).
Flerspråklighet som ressurs – filmserie med oppgaver.
Randen, Gunhild Tveit
; Kjelaas, Irmelin;
Holum, Line-Marie
; Ahmadinia, Soraya
(2021).
Kartleggingsverktøy i grunnleggende norsk for språklige minoriteter.
Holum, Line-Marie
(2019).
Organisering av opplæringen for minoritetsspråklige elever.
Selj, Elisabeth; Ryen, Else (Red.).
Med språklige minoriteter i klassen. Språklige og faglige utfordringer. s. 255-278.
Cappelen Damm Akademisk.
Holum, Line-Marie
(2018).
Revisjon av kartleggingsverktøyet Språkkompetanse i grunnleggende norsk.
Nasjonalt skoleeiernettverk for kommuner og fylkeskommuner. NAFO.