Avdelinga har ansvar for heilskapleg styring og bidrag til digitalisering i OsloMet, i samarbeid med verksemda. Avdeling for IKT har ansvar for å utvikle og modernisere IT-porteføljen, verksemdsarkitektur og effektivisere bruken av leverandørmarknaden.
Avdelinga har eit særleg ansvar for å vareta perspektiva rundt IT-tryggleik og sørgje for at IT-drifta til universitetet til kvar tid er i samsvar med gjeldande lovverk og retningslinjer.
Avdeling for IKT støttar opp under og legg til rette for digitaliseringskompetanse gjennom tverrfagleg tenesteutvikling og -metodikk og består av fire seksjonar og ein stab.
- Sjå alle tilsette i Avdeling for IKT.
- Sjå tenestene for avdelinga på tilsettesidene (ansatt.oslomet.no).
Seksjoner i avdelinga
Stab
Har ansvar for å vareta informasjonstryggleik og støtte opp under verksemdsstyring på vegner av IT-direktør.
Seksjon for kunde og servicedesk
Seksjonen har ansvar for å vareta brukaropplevinga i digitale tenester slik at studentar og tilsette får ein enklare digital kvardag. Seksjonen leverer brukarstøtte, hendingshandtering og tilgang til IT-utstyr og programvare for tilsette.
Seksjon for dokumentasjons- og informasjonsforvaltning
Seksjonen har ansvar for OsloMets etterleving av lover og reglar innan informasjons- og dokumentasjonsforvaltning. Seksjonen gjer dette gjennom journalføring, opplæring og brukarstøtte, og bistand i utvikling og forvaltning av sak/arkiv-tenester.
Seksjon for tenesteproduksjon
Seksjonen har ansvar for stabil og sikker drift, administrasjon og vedlikehald av nettverk, fysisk infrastruktur, klientdrift, utskrift og skyløysingar (eksempelvis Microsoft 365). Seksjonen har og ansvar for å bidra til kostnadseffektiv forvaltning av avtalane og lisensane til avdelinga.
Seksjon for tjenestestyring- og utvikling
Seksjonen har ansvar for arkitektur, teneste- og systemutvikling, rådgiving, prosjekt- og prosessleiing.
I tillegg leverer seksjonen IT-tenester til forsking.