IT-servicedesk
IT-servicedesk finn du i 1. etasje i Pilestredet 48. Her kan du mellom anna få hjelp til problem med program, tilgangar, utskrifter, filer og liknande, i tillegg til problem med datamaskinar og skrivarar på studiestaden. Hos IT-servicedesk i P48 kan du også låne og få rettleiing i bruk av audiovisuelt utstyr (AV), til dømes bandopptakar, videokamera og projektor.
Opningstider IT-servicedesk, P48
Informasjon om opningstider (student.oslomet.no).
AV-utlånet, P48
Oversikt over kva type AV-utstyr ulike brukargrupper ved OsloMet kan reservere i Oria:
- Alle studentar og tilsette ved OsloMet (oria.no)
- JU-studentar (oria.no)
- MOK1-studentar (oria.no)
- MOK2- og MOK3-studentar (oria.no)
- MOK1-, 2- og 3-studentar (oria.no)
Låne eller førehandsbestille AV-utstyr
- AV-utlånet stenger 19. juni og opnar igjen 9. august.
- Du kan låne AV-utstyr same dag ved å møte opp i IT-servicedesken i 1. etasje i P48, eller førehandsbestille ved å søke opp utstyret du ønsker i Oria (oria.no).
- AV-utstyr må du hente og levere i IT-servicedesken i 1. etasje i P48.
- Du vil få beskjed på sms/e-post når du kan hente utstyret innanfor bemanna opningstid.
Kontaktinformasjon
- Pilestredet 48, 1. etasje
- E-post: itservicedesk@oslomet.no
- Telefon: 67 23 55 55