English version

IT-servicedesk og AV-utlån

AV-utstyr

IT-servicedesk

IT-servicedesk finner du i 1. etasje i Pilestredet 48. Her kan du blant annet få hjelp til problemer med programmer, tilganger, utskrifter, filer og lignende. Problemer med studiestedets datamaskiner og printere kan også meldes hit. Hos IT-servicedesk i P48 kan du også låne og få veiledning i bruk av audiovisuelt utstyr (AV).

Veiledninger og informasjon om IT-konto og passord, e-post, Office 365, utskrift, pålogging til eduroam/trådløst nett, programvare og lagring ved OsloMet (student.oslomet.no).

Åpningstider IT-servicedesk

På grunn av fortsatt stor smitterisiko og begrenset plass i lokalene våre ber vi om at alle benytter munnbind og følger OsloMets smittevernstiltak (student.oslomet.no) ved oppmøte.

For å redusere smitterisiko er det ønskelig at flest mulig saker løses per telefon og e-post. Ta kontakt med oss på telefon 67 23  55 55 eller send e-post til itservicedesk@oslomet.no.

AV-utlånet

Oversikt over hvilket AV-utstyr som kan bookes i Oria av ulike brukergrupper på OsloMet:

Låne eller forhåndsbestille AV-utstyr

Kontaktinformasjon

Pilestredet 48, 1. etasje
E-post:  itservicedesk@oslomet.no
Telefon: 67 23 55 55