English version
Inger Marie Vingdal

Inger Marie Vingdal

Fagområder

Emner

Læringsmiljø   Friluftsliv   Kroppsøving   Barneidrett   Kroppslig dannelse   Begynneropplæring

Vitenskapelige publikasjoner

Vingdal, Inger Marie (2021). Hva er god barneidrett?. Vingdal, Inger Marie (Red.). Barneidrettstreneren 2.utgave. s. 13-31. Fagbokforlaget.

Vingdal, Inger Marie (2021). Barns utvikling og læring. Vingdal, Inger Marie (Red.). Barneidrettstreneren 2.utgave. s. 33-77. Fagbokforlaget.

Vingdal, Inger Marie (2021). Relasjon til barn. Vingdal, Inger Marie (Red.). Barneidrettstreneren 2.utgave. s. 79-95. Fagbokforlaget.

Vingdal, Inger Marie (2021). Lekende læring i trygge miljø. Vingdal, Inger Marie (Red.). Barneidrettstreneren 2.utgave. s. 97-133. Fagbokforlaget.

Vingdal, Inger Marie (2021). Å trene barn - forventning og glede. Vingdal, Inger Marie (Red.). Barneidrettstreneren 2.utgave. s. 135-159. Fagbokforlaget.

Vingdal, Inger Marie (2019). Reflektert studentundervisning i gruppe. Thorsen, Kirsten Elisabeth; Michelet, Simon (Red.). Teoretiske og praktiske kunnskaper i lærerkvalifisering - sammenhenger og spenninger. s. 147-162. Universitetsforlaget.

Vingdal, Inger Marie (2018). Lærande kropp i endring. Palm, Kirsten; Michaelsen, Eva (Red.). Den viktige begynneropplæringen. En forskningsbasert tilnærming.. s. 33-55. Universitetsforlaget.

Vingdal, Inger Marie (2014). Fysisk aktiv læring. ISBN: 978-82-05-46282-3. 202 s. Gyldendal Akademisk.
http://www.gyldendal.no/Faglitteratur/Pedagogikk/G

Vingdal, Inger Marie (2014). Fysisk aktiv læring, et helhetlig læringssyn. Vingdal, Inger Marie (Red.). Fysisk aktiv læring. s. 37-59. Gyldendal Akademisk.

Vingdal, Inger Marie (2014). Fysisk aktiv læring i grupper. Vingdal, Inger Marie (Red.). Fysisk aktiv læring. s. 60-80. Gyldendal Akademisk.





Publikasjonslisten er hentet ut av Cristin. Listen kan være ufullstendig