Tilbyr ei nettbasert vidareutdanning i bibliotek- og informasjonsvitskap

Ein mann sit ute i sola og studerar. Han les i ein notatbok med datamaskin på fanget.

Har du bibliotekbakgrunn og ønskjer litt påfyll? Les vidare.

Årsstudiet er på bachelornivå og gir 60 studiepoeng. Du kan også ta emna frå årsstudiet som enkeltemne på 10 studiepoeng.

Ei etterspurd vidareutdanning

– Vidareutdanning har i heile mi tid som instituttleiar vore etterspurd i biblioteksektoren og blant bibliotekarar, forklarer Dahl.

Tor Arne Dahl har vore leiar for Institutt for arkiv-, bibliotek- og informasjonsfag sidan 2015.

Du kvalifiserer til vidareutdanninga med generell studiekompetanse eller med yrkespraksis i bibliotek eller nærståande institusjonar. Du treng med andre ord ikkje bibliotekfagleg utdanning for å søkja.

– Fleire tilsette i biblioteksektoren jobbar utan bibliotekarutdanning, og har eit ønske om formell kompetanse i bibliotek- og informasjonsvitskap, seier Dahl.

For framtidas biblioteksjef

Det du lærer i vidareutdanninga er relevant for stillingar i både offentleg og privat sektor.

For å bli biblioteksjef i ein kommune er det eit krav om minst 60 studiepoeng i bibliotekspesifikk påbygning (lovdata.no).

I kombinasjon med annan fullført bachelor- eller høgare grad vil fullført årsstudium kunna kvalifisera til stilling som fagutdanna biblioteksjef i ein kommune.

– Dette årsstudiet vil gi den nødvendige påbygginga for biblioteksjefar som ikkje har bibliotekfag i grunnutdanninga si.

Få ei fagleg oppfrisking

Emna frå årsstudiet blir også tilbodne som enkeltemne. Enkeltemna vil gi spesialisert og unik kompetanse for arbeidsoppgåver i biblioteka. Du kan altså tilpassa vidareutdanninga di etter behov og interesse.

– Me ønskjer å møta behovet i sektoren og vil leggja til rette for dei ulike målgruppene, forklarer Dahl.

Kanskje er det lenge sidan du sat på skulebenken, og tenkjer det er på tide med litt fagleg oppfrisking?

– Mange tilsette i sektoren har teke bibliotekarutdanning langt tilbake i tid, og kan ha behov for ei fagleg oppfrisking.

Enkeltemne kan også takast for å oppnå opptak på masterprogrammet i bibliotek- og informasjonsvitskap, som krev minst 80 studiepoeng innanfor fagområda til studiet.

Studer kvar du vil

Eit deltidsbasert nettstudium gir deg mykje fridom og fleksibilitet slik at du kan organisera det som du vil i kvardagen.

– Studiet vekslar mellom videoforelesingar, samtalar, gruppeoppgåver og sjølvstudium. Med andre ord kan du vera kvar som helst i landet, og framleis få eit stort fagleg utbytte, seier Dahl.