Fields of study
Subject areas
Multicultural education Learning environment Norwegian as second language Communication and language Adult learning Academic writing
Research groups
Publications and research
Scientific publications
Jonsmoen, Kari Mari
;
Greek, Marit
(2021).
Det går på engelsk og norsk
– internasjonalisering av høyere utdanning i Norge.
Nytt Norsk Tidsskrift.
Vol. 38.
https://doi.org/10.18261/issn.1504-3053-2021-04-03
Greek, Marit
;
Jonsmoen, Kari Mari
(2020).
Transnational academic mobility in universities: the impact on a departmental and an interpersonal level.
Higher Education.
Vol. 81.
https://doi.org/10.1007/s10734-020-00558-7
Jonsmoen, Kari Mari ; Greek, Marit (2017). På stø kurs inn i akademia?. NOA - Norsk som andrespråk. Vol. 33.
Jonsmoen, Kari Mari
;
Greek, Marit
(2016).
Lecturers' text competencies and guidance towards academic literacy.
17 p.
Educational Action Research.
Vol. 25.
https://doi.org/10.1080/09650792.2016.1178156
Greek, Marit
;
Jonsmoen, Kari Mari
(2016).
Hvilken tekstkyndighet har studenter med seg fra videregående skole?.
UNIPED.
Vol. 39.
https://doi.org/10.18261/issn.1893-8981-2016-03-06
Greek, Marit (2015). God pedagogisk praksis i høyere utdanning. Jonsmoen, Kari Mari; Greek, Marit (Ed.). Språkmangfold i utdanningen. p. 42-60. Gyldendal Akademisk.
Jonsmoen, Kari Mari ; Greek, Marit (2015). Stolthet og fordom. Jonsmoen, Kari Mari; Greek, Marit (Ed.). Språkmangfold i utdanningen. p. 13-25. Gyldendal Akademisk.
Jonsmoen, Kari Mari ; Greek, Marit (2015). Språkmangfold i utdanningen. ISBN: 978-82-05-46026-3. 300 p. Gyldendal Akademisk.
Jonsmoen, Kari Mari ; Greek, Marit (2013). Endring av pedagogiske praksiser - er utviklingsarbeid veien å gå?. Jonsmoen, Kari Mari; Greek, Marit (Ed.). Gode pedagogiske praksiser - Hvordan bidra til økte språkferdigheter hos studenter med norsk som andrespråk gjenom undervisning og veiledning. p. 25-38. Høgskolen i Oslo og Akershus.
Greek, Marit
;
Jonsmoen, Kari Mari
(2013).
Changing Pedagogical Practices: Are Development Projects the right Course to take?.
Work Based Learning e-journal.
Vol. 3.
http://hdl.handle.net/10642/1961