CLILNetLE har som mål å utvikle ein felles konseptualiserings- og forskingsdagsorden for undersøking av to-/fleirspråklege disiplinære literacies i CLIL.
Prosjektet tilbyr ei tilgjengeleg samling av standardiserte forskingsinstrument og forskingsopplæring
- identifisere bruksmønster, utvikling og eksisterande god praksis når det gjeld å støtte to-/fleirspråklege fagkunnskapar på skolen, med fokus på 5-13 klassetrinn
- sprei informasjon om å støtte utviklinga av to-/fleirspråklege fagkunnskapar i CLIL-klasser, primært til utdanningsinteressentar og innan akademia, men også til post-sekundære og industriinteressentar og allmenta
Det beskriv undervisning i ikkje-språklege fag gjennom eit framandspråk, typisk i ordinær skoleopplæring. Ein av dei store fordelane med CLIL er at det hjelper skoleelevar til å lære å bruke eit framandspråk for profesjonelle og akademiske formål, ved sida av morsmålet. Denne evna omfattar både kompetanse i å gjere faget, inkludert å tileigne seg relevant kunnskap, og i å bruke rett språk. Omgrepet for å beskrive denne evna er bi/fleirspråklege disiplinære literacies.
Forskingsnettverket til CLILNETLE omfattar ekspertise frå ulike felt, inkludert språkopplæring, CLIL, fagutdanning, digitale medium og fleirspråklege skolar, for å få ei heilskapleg forståing av bi/fleirspråklege fagkunnskapar. Meir presist sameiner denne CLILNETLE forskarar og lærerutdannere frå heile Europa og internasjonale partnarar i Canada og Hong Kong med sikte på å utvikle ein felles forskingsdagsorden om to-/fleirspråklege fagkunnskapar i CLIL.
Dei spesifikke måla inkluderer å tilby undersøkingar av CLIL-praksis med omsyn til to-/fleirspråklege fagkunnskapar, utvikle standardiserte forskingsverktøy og opplæringsressursar, identifisere beste utdanningspraksis og formidle innsikta vår til utdannings-, akademiske, industri- og offentlege interessentar. Desse aktivitetane er organiserte i fem ulike arbeidsgrupper.
Medlemmer
Partnarar
37 land i og utenfor Europa er representert gjennom 180 medlemmer.