English version

CLIL Nettverk for språk i utdanninga (CLILNetLE)

Prosjektet har som mål å utvikle ein felles konseptualiserings- og forskingsdagsorden for undersøking av to- og fleirspråklege fagkunnskapar i Content and language integrated learning (CLIL).

CLIL beskriv undervisning i ikkje-språklege fag gjennom eit framandspråk, typisk i ordinær skoleopplæring. Ein av dei store fordelane med CLIL er at det hjelper skoleelevar til å lære å bruke eit framandspråk for profesjonelle og akademiske formål, ved sida av morsmålet. Denne evna omfattar både kompetanse i å gjere faget, inkludert å tileigne seg relevant kunnskap, og i å bruke rett språk. Omgrepet for å beskrive denne evna er to- og fleirspråklege fagkunnskapar.

Dette prosjektet tilbyr ei tilgjengeleg samling av standardiserte forskingsinstrument og forskingsopplæring som kan bidra til å:

Forskingsnettverket vårt omfattar ekspertise frå ulike felt, inkludert språkopplæring, CLIL, fagutdanning, digitale medium og fleirspråklege skolar. Med forskarar og lærarutdannare frå heile Europa, Canada og Hong, gir dette oss ei heilskapleg forståing av to- og fleirspråklege fagkunnskapar. Vi tar sikte på å utvikle ein felles forståing i forskingsmiljøa om to- og fleirspråklege fagkunnskapar i CLIL.

I prosjektet vil vi 

Desse aktivitetane er organiserte i fem ulike arbeidsgrupper.

Medlemmer

Laster inn ...

Partnarar

37 land i og utenfor Europa er representert gjennom 180 medlemmer.