Prosjektet har som mål å utvikle ein felles konseptualiserings- og forskingsdagsorden for undersøking av to- og fleirspråklege fagkunnskapar i Content and language integrated learning (CLIL).
CLIL beskriv undervisning i ikkje-språklege fag gjennom eit framandspråk, typisk i ordinær skoleopplæring. Ein av dei store fordelane med CLIL er at det hjelper skoleelevar til å lære å bruke eit framandspråk for profesjonelle og akademiske formål, ved sida av morsmålet. Denne evna omfattar både kompetanse i å gjere faget, inkludert å tileigne seg relevant kunnskap, og i å bruke rett språk. Omgrepet for å beskrive denne evna er to- og fleirspråklege fagkunnskapar.
Dette prosjektet tilbyr ei tilgjengeleg samling av standardiserte forskingsinstrument og forskingsopplæring som kan bidra til å:
- identifisere bruksmønster, utvikling og eksisterande god praksis når det gjeld å støtte to- og fleirspråklege fagkunnskapar på skolen, med fokus på 5.-13. klassetrinn
- spreie informasjon om å støtte utviklinga av to- og fleirspråklege fagkunnskapar i CLIL-klasser.
Forskingsnettverket vårt omfattar ekspertise frå ulike felt, inkludert språkopplæring, CLIL, fagutdanning, digitale medium og fleirspråklege skolar. Med forskarar og lærarutdannare frå heile Europa, Canada og Hong, gir dette oss ei heilskapleg forståing av to- og fleirspråklege fagkunnskapar. Vi tar sikte på å utvikle ein felles forståing i forskingsmiljøa om to- og fleirspråklege fagkunnskapar i CLIL.
I prosjektet vil vi
- gjere undersøkingar av CLIL-praksis med omsyn til to- og fleirspråklege fagkunnskapar
- utvikle standardiserte forskingsverktøy og opplæringsressursar
- identifisere beste utdanningspraksis
- formidle innsikta vår til utdannings-, akademiske, næringsliv- og offentlege interessentar.
Desse aktivitetane er organiserte i fem ulike arbeidsgrupper.
Medlemmer
Partnarar
37 land i og utenfor Europa er representert gjennom 180 medlemmer.