English version

Fakultet for lærerutdanning og internasjonale studier (LUI)

Fakultetet utdanner barnehagelærere, lærere til alle nivåer i skolen, tegnspråktolker, tolker til offentlig sektor og kandidater innen internasjonale studier. Vi har omfattende forsknings- og utviklingsaktivitet knyttet til utdanningsområdene våre. LUI samarbeider tett med praksisfelt og arbeidsliv, og har forsknings- og utdanningssamarbeid med institusjoner i hele verden.

Omtrentlig antall studenter
7070

i 2024 (tall fra DBH)

Bachelorprogrammer
7
Masterprogrammer
9
Ph.d.-program
1
Forsida til årsrapporten Et blikk på LUI

Et blikk på Fakultet for lærerutdanning og internasjonale studier

OsloMets strategi mot 2050 og fakultetets strategiske handlingplan 2025-2030 gir arbeidet vårt retning. Denne rapporten gir deg et raskt innblikk i hvordan vi jobber for å nå de strategiske målene gjennom organisasjon, nøkkeltall og aktiviteter innenfor utdanning, forskning, utvikling og innovasjon, samarbeid og partnerskap og formidlingsarbeid i 2024.

Les mer

Aktuelt fra fakultetet

Iwona Cichosz-Yggeseth sit i trappa innandørs på OsloMet
Ho speler i Noregs første film på teiknspråk. – Eg anbefaler denne filmen til alle

Ved å vise fram mellommenneskelege erfaringar frå kvardagen, gir den ferske spelefilmen Salt & Pepper eit unikt innblikk i kulturen til døve.

To menn står foran ei tavle.
Éin million til OsloMet

OsloMet har fått supplerande tildeling frå Kunnskapsdepartementet. Midlane er øyremerkte rekruttering til lærar- og barnehagelærarutdanningane.

Kaija-Liisa Magnusen, Karianne Engebakken, Håvard Haga og Else Marie Johansen står utanfor hovudinngangen til OsloMet på Kjeller
Yrkesfaglærarstudentar i helse- og oppvekstfag utviklar ny kunnskap

Avgangsstudentane presenterte bacheloroppgåvane sine.

Mats og Stine sitter ute på bakken
Inspirer unge gjennom kroppsøving og idrettsfag

Utdanningen forbereder deg på å bli en lærer i kroppsøving som motiverer og engasjerer unge mennesker til å oppdage gleden ved idrett.

Sjukepleiarstudentar møter forskings- og høgare utdanningsminister Sigrun Aasland.
Fleire unge vil bli sjukepleiar og lærar

Talet på søkarar til sjukepleie- og lærarutdanningane ved OsloMet aukar betydeleg. Det er også stor auke på mange viktige masterstudium. – Gledeleg at fleire vel nokre av dei viktigaste yrka i samfunnet, og at trenden snur for lærarutdanninga, seier rektor Christen Krogh.

Studentar som får undervisning på verksted
Praktisk-estetisk læring: opplevingar studentane kan ta med seg

Eit nytt samarbeid med Den kulturelle skolesekken (DKS) skal inspirere grunnskolelærarstudentane ved OsloMet til å ta i bruk nye læringsformer.

Kateryna Yevseichyk og Olesya Cherkes står utandørs på studiestad Pilestredet
Lagar norsk-ukrainsk ordbok

I slutten av 2025 skal ein norsk-ukrainsk versjon av den digitale ordboka LEXIN vere klar.

Ung mann med VR-briller i ein sal med fleire menneske
Ein visjon for utdanning i ein digital tidsalder

Kva moglegheiter og utfordringar står utdanning overfor som følgje av det digitale skiftet? Det var temaet for ein stor internasjonal konferanse leia av OsloMet-forskar Halla B. Holmarsdottir.

To voksne og et barn sitter rundt et bord.
Foreldre er viktige for kvaliteten i skolen

En UNESCO-rapport omtaler foreldre som «utdanningsledere», og dermed som del av den gruppen som er nest viktigst for kvaliteten i skolen – rett bak lærerne.

Tre studenter, to menn og en dame sitter ved et bord. To med ryggen til
Studiet som gir veiledere en solid faglig plattform

– Studiet har gjort meg til en bedre veileder, sier Stefan Carr.

June Izabele Adomaityte, Kristiina Antinjuntti og Berit Heggedal Sadeh har jobba fram den nye autorisasjonsprøva for tolkar
OsloMet innfører ei ny og modernisert autorisasjonsprøve for tolkar

Den nye autorisasjonsprøva, med digital silingsprøve og meir heilskaplege vurderingskriterium, er tilpassa dagens krav til høgt kvalifiserte tolkar.

Collage av portrett av Anna Sethne i forskjellige farger

Anna Sethne-forelesningen

Anna Sethne-forelesningen er en årlig gjesteforelesning som skal inspirere til integrering av utdanning og forskning, med vekt på mangfold, bærekraft og det tverrprofesjonelle.

Les mer om forelesningen