English version

La oss bli inspiratorar og arkitektar for ein berekraftig skole

Prosjektet rettar seg mot utfordringar i skolemiljøet og har som mål å fremme inkluderande opplæring ved å blant anna bidra til utvikling av "grøne ferdigheiter".

Prosjektet har som mål å adressere sentrale utfordringar i skolemiljøet ved søkarskolen som ligg i eit sosialt og økonomisk mangfaldig område i Attika, Hellas.

Hovudmåla inkluderer å

Prosjektet legg også vekt på innovative undervisningsmetodar, som erfaringsbasert og ikkje-formell læring, for å styrke kritisk tenking, samarbeid og aktiv deltaking.

I tillegg tar prosjektet sikte på å forbetre elevar og lærarar sine ferdigheiter i engelsk for å legge til rette for breiare deltaking i europeisk utdanning og kulturutveksling.

Aktivitetar inkluderer profesjonell opplæring for lærarar og internasjonale mobilitetsprogram for elevar, som saman bidrar til å styrke utdanningskvaliteten, framme berekraft og bygge eit inkluderande skolesamfunn. 

Medlemmer

Laster inn ...

Partnarar

  • 1o Gymnasio Mandras (1st High School of Mandra), Attica, Hellas.
  • Scoala Gimnaziala "Mihai Viteazul", Craiova, Romania.
  • Comprensivo Statale “G. Marconi”, Valdarno, Italia.
  • Diverse vertsskoler/organisasjonar for lærarutdanning i Tyskland, Portugal, Finland, Spania og Italia.

Meir om prosjektet

Prosjektet har som mål å styrke utdanningskvaliteten og inkluderinga ved søkarskolen i Attika, Hellas. Skolen betener ei mangfaldig elevgruppe, inkludert elevar med spesielle utdanningsbehov og sosioøkonomisk vanskelegstilte bakgrunnar, og tar sikte på å redusere utdanningsulikskapar og fråfall.

Målsettingar

Eit primært fokus er å implementere inkluderande praksisar ved å lære frå europeiske skolar som utmerkjer seg i differensiert undervisning og innovative undervisningsstrategiar. Prosjektet har fleire målsettingar:

  • Å utvikle "grøne ferdigheiter" for miljømessig berekraft blant elevar og tilsette, som svar på miljødegraderinga til regionen.
  • Å auke bevisstheita for klimaendringar og berekraftig livsstil, og gjennom samarbeid med "grøne skolar" i Europa ønsker det å integrere miljøvennlege tiltak i skolesamfunnet.
  • Å fremme erfaringsbasert og ikkje-formell læring for å styrke den kritiske tenkinga, problemløysingsevneneog  motivasjonen til elevane for læring, og førebu dei på framtidige utfordringar.
  • Forbetre engelskkunnskapane til elevar og lærarar for å støtte effektiv kommunikasjon og samarbeid i europeiske utdanningskontekster.

Prosjektet involverer opplæringskurs for lærarar og internasjonale mobilitetsprogram for elevar, med målbare resultat for å sikre suksess i å fremme inkludering, berekraft og utdanningsinnovasjon.