Prosjektet rettar seg mot utfordringar i skolemiljøet og har som mål å fremme inkluderande opplæring ved å blant anna bidra til utvikling av "grøne ferdigheiter".
Prosjektet har som mål å adressere sentrale utfordringar i skolemiljøet ved søkarskolen som ligg i eit sosialt og økonomisk mangfaldig område i Attika, Hellas.
Hovudmåla inkluderer å
- framme inkluderande opplæring ved å komme elevar i møte med ulike læringsbehov og sosioøkonomisk bakgrunn
- framme miljømessig berekraft gjennom utvikling av "grøne ferdigheiter"
- forbetre evna elevane og lærarane til å tilpasse seg samfunnsmessige og miljømessige endringar
Prosjektet legg også vekt på innovative undervisningsmetodar, som erfaringsbasert og ikkje-formell læring, for å styrke kritisk tenking, samarbeid og aktiv deltaking.
I tillegg tar prosjektet sikte på å forbetre elevar og lærarar sine ferdigheiter i engelsk for å legge til rette for breiare deltaking i europeisk utdanning og kulturutveksling.
Aktivitetar inkluderer profesjonell opplæring for lærarar og internasjonale mobilitetsprogram for elevar, som saman bidrar til å styrke utdanningskvaliteten, framme berekraft og bygge eit inkluderande skolesamfunn.
Medlemmer
Partnarar
- 1o Gymnasio Mandras (1st High School of Mandra), Attica, Hellas.
- Scoala Gimnaziala "Mihai Viteazul", Craiova, Romania.
- Comprensivo Statale “G. Marconi”, Valdarno, Italia.
- Diverse vertsskoler/organisasjonar for lærarutdanning i Tyskland, Portugal, Finland, Spania og Italia.
Meir om prosjektet
Prosjektet har som mål å styrke utdanningskvaliteten og inkluderinga ved søkarskolen i Attika, Hellas. Skolen betener ei mangfaldig elevgruppe, inkludert elevar med spesielle utdanningsbehov og sosioøkonomisk vanskelegstilte bakgrunnar, og tar sikte på å redusere utdanningsulikskapar og fråfall.
Målsettingar
Eit primært fokus er å implementere inkluderande praksisar ved å lære frå europeiske skolar som utmerkjer seg i differensiert undervisning og innovative undervisningsstrategiar. Prosjektet har fleire målsettingar:
- Å utvikle "grøne ferdigheiter" for miljømessig berekraft blant elevar og tilsette, som svar på miljødegraderinga til regionen.
- Å auke bevisstheita for klimaendringar og berekraftig livsstil, og gjennom samarbeid med "grøne skolar" i Europa ønsker det å integrere miljøvennlege tiltak i skolesamfunnet.
- Å fremme erfaringsbasert og ikkje-formell læring for å styrke den kritiske tenkinga, problemløysingsevneneog motivasjonen til elevane for læring, og førebu dei på framtidige utfordringar.
- Forbetre engelskkunnskapane til elevar og lærarar for å støtte effektiv kommunikasjon og samarbeid i europeiske utdanningskontekster.
Prosjektet involverer opplæringskurs for lærarar og internasjonale mobilitetsprogram for elevar, med målbare resultat for å sikre suksess i å fremme inkludering, berekraft og utdanningsinnovasjon.