Prosjektet jobbar for at elevar, lærarar, lærarstudentar og lærerutdannere skal utvikle kroppsøvingsfaget saman.
FUSK – Forskingsbasert undervisning og samarbeid om læring i kroppsøving – er eit nasjonalt forskingsprosjekt som spring ut av behovet for å forstå og vidareutvikle kroppsøvingsfaget i lys av fagfornyinga (LK20).
Prosjektet tar utgangspunkt i at utvikling av undervisning og læring føreset tett samarbeid mellom elevar, lærarar, lærarstudentar, lærerutdannere og forskarar. Arbeidet skal bidra til å belyse korleis undervisning i kroppsøving og idrettsfag faktisk blir utforma, blir erfart og utvikla.
FUSK bygger på ein praksisnær og profesjonsretta tilnærming, der erfaringar frå skolekvardagen står sentralt.
Prosjektdeltakarar
Meir om prosjektet
FUSK er relevant for elevar, lærarar, lærerutdannere og skoleeigarar ved å gi innsikt i aktuelle undervisningspraksisar og læreplanforståingar. Prosjektet bidrar også med kunnskap som er viktig for utvikling av lærarutdanning og skulebasert profesjonsutvikling.
Overordna for prosjektet mål er å utvikle forskingsbasert kunnskap om korleis kroppsøvingsfaget blir forstått, blir praktisert og utvikla i skolen, og dessutan å legge til rette for samskapt utvikling av undervisning i samarbeid med praksisfeltet.
Forskingsspørsmål: Prosjektet undersøker blant anna: Korleis blir erfart og forstått kroppsøvingsfaget av elevar og lærarar etter innføringa av LK20? Korleis kan samarbeid mellom forsking og praksis bidra til utvikling av faget?
Metode
FUSK nyttar fleire ulike metodedesign med nasjonale spørjeundersøkingar blant elevar og lærarar, kombinert med kvalitative intervju og praksisnære, samskapande forskingsaktivitetar i samarbeid med skolar.
Publikasjonar finst på prosjektets heimeside hos Universitet i Søraust-Noreg.
Samarbeidspartnarar
- Noregs idrettshøgskole
- NLA Høgskolen
- Universitetet i Søraust-Noreg