English version

Estetiske læringsprosessar i naturfagundervisning

Ph.d.-prosjekt som utforskar kva rolle estetiske læringsprosessar kan spele i naturfagundervisninga innanfor konteksta utdanning for berekraftig utvikling.

I prosjektet undersøker eg korleis eit utval grunnskolelærarstudentar reflekterer rundt bruk av estetiske læringsprosessar i naturfagundervisning, og samtalene til elevane knytte til denne undervisninga.

I studien utviklar lærarstudentane eit undervisningsopplegg som inkluderer estetiske læringsprosessar om utdanning for berekraftig utvikling og gjennomfører det to gonger i etterfølgjande praksisperiode.

Metode

Det overordna designet på prosjektet vil vere inspirert av prinsippa for Design-based research (DBR) beskrive av Anderson og Shattuck (2012). 

Kvalitative data samlast gjennom anonyme kvalitative individuelle spørjeskjema, semistrukturerte gruppeintervju, deltakande og ikkje-deltakande open observasjon med blikket retta både mot lærarstudentar og elevar (Johannessen et al., 2021; Kvale & Brinkmann, 2015).

Dataa vil analyserast ved hjelp av tematisk analyse (Braun & Clarke, 2006) og innhaldsanalyse (Hsieh & Shannon, 2005).

Rettleiarar

Laster inn ...