English version

Fleirspråklege oppfatningar og pedagogikk hos engelsklærarar i Noreg

Ph.d.-prosjekt som utforskar korleis ein kan styrke fleirspråkleg pedagogikk i engelskundervisninga i skolar i Noreg.

Prosjektet utforskar korleis ein kan styrke fleirspråkleg pedagogikk i engelskundervisninga i skolar i Noreg gjennom å undersøke dei fleirspråklege oppfatningane og pedagogikken til engelsklærarar i språkleg rike og mangfaldige skolekontekster.

Inkludering er viktig i skolane, spesielt ettersom mange samfunn opplever aukande mangfald. Språklege og kulturelle forskjellar skaper barrierar for elevar. Derfor blir lærarar oppfordra av politikarar og forsking til å gjennomføre fleirspråklege pedagogikkar. Forsking tyder likevel på at dette ikkje blir gjennomført systematisk i skolar, og meir forsking er nødvendig.

Tre forskingsspørsmål rettleier denne forskinga:

Metode

Eit forklarande sekvensielt blanda metodedesign blir brukt, inkludert ei spørjeundersøking, observasjons- og intervjustudie og ein lærarsamarbeidsstudie. 

Forskinga er relevant for (engelsk)språklærarar, lærerutdannere, skoleadministratorar, politikarane og andre viktige interessentar innan utdanning, inkludert elevar og foreldra deira. 

Rettleiarar

Laster inn ...

Åsta Haukås, Universitetet i Bergen