English version
Kristine Høeg Karlsen

Kristine Høeg Karlsen

Vitenskapelige publikasjoner

Thorstensen, Jon Sverre; Karlsen, Kristine Høeg ; Warem, Øystein Sverre (2024). Lydens magi: en empirisk studie av grunnskolelærerstudenters erfaringer med storyline. Acta Didactica Norden (ADNO). Vol. 18.
https://doi.org/10.5617/adno.10519

Karlsen, Kristine Høeg ; Karlsen, Joakim; Skregelid, Lisbet (2024). Facilitating Labs for Innovating Cross-sectorial Collaborations in Teacher Education. Stigberg, Susanne Koch; Karlsen, Joakim; Müller, Nicholas H. (Red.). The Seventeenth International Conference on Advances in Computer-Human Interactions. s. 22-28. International Academy, Research and Industry Association (IARIA).

Bjørnstad, Gunhild Brænne; Karlsen, Kristine Høeg (2024). Vi hadde litt ulik forståelse av tid – Forhandling og samarbeid om utviklingen av en kunsthendelse i dans for elever i skolen. Nordic Journal of Dance - practice, education and research. Vol. 15.
https://doi.org/10.2478/njd-2024-0002

Motzfeldt, Gitte Cecilie; Karlsen, Kristine Høeg (2024). Educating Student Teachers for Interprofessional Collaboration through the Codesign of Cultural Heritage with the Use of Augmented Reality (AR) Technology. Stigberg, Susanne Koch; Karlsen, Joakim; Müller, Nicholas H. (Red.). The Seventeenth International Conference on Advances in Computer-Human Interactions. s. 56-61. International Academy, Research and Industry Association (IARIA).
https://www.thinkmind.org/articles/achi_2024_2_80_

Karlsen, Kristine Høeg ; Karlsen, Joakim; Stigberg, Susanne Koch (2024). Transprofessional Course Design in Teacher Education: Facilitating Spaces for Negotiating Roles and Finding Common Ground. Stigberg, Susanne Koch; Karlsen, Joakim; Müller, Nicholas H. (Red.). The Seventeenth International Conference on Advances in Computer-Human Interactions. s. 49-55. International Academy, Research and Industry Association (IARIA).

Bjørkvold, Tuva ; Karlsen, Kristine Høeg ; Krallinger, Kjersti Bartnæs (2024). Flerfaglig, tverrfaglig eller fagovergripende - En studie av lærerstudenters argumentasjon på muntlig eksamen i begynneropplæring. Acta Didactica Norden (ADNO). Vol. 18.
https://doi.org/10.5617/adno.9901

Nielsen, Charlotte Svendler; Østern, Tone Pernille; Karlsen, Kristine Høeg ; Anttila, Eeva; Martin, Rosemary Kate (2023). Troubling dance education from a Nordic policy perspective: A field with an interdisciplinary and cross-sectoral potential. Dance Articulated. Vol. 9.
https://doi.org/10.5324/da.v9i1.5069

Karlsen, Kristine Høeg ; Hansen, Jessica Pedersen Belisle; Husebye, Birgitte Nordahl; Brynildsen, Stine (2023). ’Det er jo dans, det her også…?’ – styrking av dans i kroppsøvingslærerutdanningen i tverrfaglige og tverrsektorielle profesjonsfellesskap. Dance Articulated. Vol. 9.
https://doi.org/10.5324/da.v9i1.5057

Karlsen, Kristine Høeg ; Bjørnstad, Gunhild Brænne; Omand, Carol (2023). En leken tilnærming til læring. Næsje, Ragnhild Louise; Berggren, Stein Arnold; Motzfeldt, Gitte Cecilie; Häggström, margaretha; Karlsen, Kristine Høeg (Red.). Storyline i begynneropplæringen: En estetisk og lekende tilnærming til læring. s. 23-57. Universitetsforlaget.

Næsje, Ragnhild Louise; Berggren, Stein Arnold; Motzfeldt, Gitte Cecilie; Häggström, margaretha; Karlsen, Kristine Høeg (2023). Storyline i begynneropplæringen: En estetisk og lekende tilnærming til læring. ISBN: 9788215060965. 226 s. Universitetsforlaget.





Publikasjonslisten er hentet ut av Cristin. Listen kan være ufullstendig