Formidling
Hansen, Joakim Evensen;
Hegna, Maren Meyer
; Elnes, Magdalena
(2023).
Predicting Cognitive Development and Social Competence Outcomes from ITERS-R and ECERS-R.
The EECERA 2023 Conference. EECERA.
Hegna, Maren Meyer
; Elnes, Magdalena
(2022).
Tilnærminger til bruk av måleverktøyet ITERS-R - samarbeid om to tilnærminger.
Seminar for forskningsgruppen SAMBA og Språksterkprosjektet. Forskningsprosjektet Språksterk 1-6 ved IFP UiO.
Hegna, Maren Meyer
; Hansen, Joakim Evensen;
Eliassen, Erik
(2022).
Nye tilnærminger til bruk av måleverktøyet ITERS-R.
Nettverk for effektstudier og longitudinelle studier om barn i barnehage (NELBA). Læringsmiljøsenteret og Filiorum ved UiS.
Bjørnestad, Elisabeth
;
Hatlevik, Ove Edvard
;
Sandvik, Margareth
;
Hegna, Maren Meyer
; Trouiller, Thomas finnøy
(2021).
Informasjonswebinar - GoBaN studien.
webinar. GoBaN skole.
Bjørnestad, Elisabeth
; Baustad, Anne Grethe;
Hegna, Maren Meyer
(2018).
Applying an alternate scoring procedure and reorganizing indicators in the Environment Rating Scales.
NERA. Nordic Educational Research Assosiation.
Bjørnestad, Elisabeth
;
Eliassen, Erik
;
Hegna, Maren Meyer
; Broekhuizen, Martine; Barnes, Jacqueline
(2017).
Applying an alternate scoring procedure and reorganization of idicators in the ITERS-R.
Society for Research in Child Development. Society for Research in Child Development.
Hegna, Maren Meyer
;
Bjørnestad, Elisabeth
(2016).
Assessing global quality in Norwegian ECEC by applying an alternate scoring option on the ITERS-R.
EECERA Annual Conference. European Early Childhood Education Research Association .
Bjørnestad, Elisabeth
;
Os, Ellen
;
Hegna, Maren Meyer
(2015).
Child care quality in Norwegian ECEC measured with Caregiver Interaction Profile Scales (CIP) and ITERS-R.
EECERA-konferanse 2015. European Early Childhood Education Research Association.