Publikasjoner og forskningsresultater
Formidling
                Kavli, Solveig; Tischmann, Hannah; Straume, Ingerid Solrunsdatter; 
    Johansen, Grethe Moen
                 (2025).
                 Writing Support Services in Norwegian Higher Education.
                
                
            
                
                
                                     Nordic Journal of Information Literacy in Higher Education (NORIL).
            
                    
                
                        
    https://doi.org/10.15845/noril.v14i1.4641
        
Johansen, Grethe Moen ; Stigen, Inger Marie ; Nilsen, Ingunn (2019). Akademisk skriving - kan man overlate det til studentassistenter?. Læringsfestivalen, NTNU. NTNU.
Johansen, Grethe Moen ; Nilsen, Ingunn (2018). Om opplæring av skriveseminarledere. Nettvverkssamling for studieverksteder og skrivesentre, Norge. Studieverkstedet, OsloMet - Storbyuniversitetet.
Johansen, Grethe Moen (2017). Startpakka for nye studenter – en e-læringsressurs i studieteknikk og akademisk skriving. Studentene skal lykkes!. Universitetet i Bergen.
Johansen, Grethe Moen (2017). Opplæring av studiegruppeledere - en styrking av førsteårsstudenters læring?. Akademisk dannelse og førsteårsstudenten i høyere utdanning. Høgskolen i Østfold.
Johansen, Grethe Moen (2017). Produksjon av nettbaserte ressurser for utvikling av akademiske ferdigheter - en ny oppgave for Studieverksted og bibliotekarer?. Akademisk dannelse og førsteårsstudenten i høyere utdanning. Høgskolen i Østfold.
Johansen, Grethe Moen (2017). Opplæring av studiegruppeledere – en støtte for nye studenter. Studentene skal lykkes!. Universitetet i Bergen.
Johansen, Grethe Moen (2016). Merging management theory with information literacy Model for Service Management – a new organisation for achieving goals for information literacy?. The European Conference on Information Literacy (ECIL) . Department of Information Management of Hacettepe Universit.
Johansen, Grethe Moen (2016). Service management - a new organisation for achieving goals for information literacy?. Creating knowledge VIII. NordInfoLit.
Johansen, Grethe Moen ; Nilsen, Ingunn (2015). A dialogue-based approach to guidance for academic writing. IFLA. IFLA.
