English version
Kari-Anne Helleberg Kverneggen

Kari-Anne Helleberg Kverneggen

Forskningsprosjekter

Aktive forskningsprosjekter

Publikasjoner og forskningsresultater

Vitenskapelige publikasjoner

Johannesen, Hedvig Skonhoft ; Kverneggen, Kari-Anne Helleberg ; Øgård, Monika (2022). Læring på tvers: Hvordan kan yrkesfaglæreren legge til rette for boundary learning for elever i arbeidslivspraksis?. Nordic Journal of Vocational Education and Training. Vol. 12.
https://doi.org/10.3384/njvet.2242-458X.2212151



Publikasjonslisten er hentet ut av Nasjonalt vitenarkiv (NVA). Listen kan være ufullstendig.

Formidling

Solberg, Stine ; Kverneggen, Kari-Anne Helleberg (2025). Vocational teachers as facilitators in the school-to-work transition. Presentasjon av prosjektet School4Work og foreløpige funn. Instituttmøte på Institutt for Yrkesfaglærerutdanning, OsloMet. Institutt for Yrkesfaglærerutdanning, OsloMet.

Kverneggen, Kari-Anne Helleberg (2024). Yrkesfaglæreres tilrettelegging i overgangen fra skolebasert læring til læreplass. Presentasjon av ph.d.-prosjekt. NordYrk -Conference. University of Iceland.

Kverneggen, Kari-Anne Helleberg (2024). Presentasjon av eget Ph.d.-prosjekt. Dagsseminar. Forskningsgruppe.

Kverneggen, Kari-Anne Helleberg (2024). State of work, experiences and impressions from the interviews. Meeting "School4Work". Project manager Evi Schmid.

Kverneggen, Kari-Anne Helleberg ; Egeland, Frank; Hillen, Prof. Andrea Stefanie (2023). Vocational teachers adapting their instruction in times of changes and challenges regarding the phenomenon of self-regulation. International Congress for School development andIimprovement. ICSEI.
https://video.uia.no/media/t/0_cdjae23u

Kverneggen, Kari-Anne Helleberg ; Hillen, Prof. Andrea Stefanie (2023). Yrkesfagelevenes mulighet til trene selvregulering. NordYrk. HVL Bergen.

Kverneggen, Kari-Anne Helleberg ; Egeland, Frank (2022). Elevenes selvregulering ​ i en tidlig fase av Covid 19 - pandemien En deskriptiv studie. The NordYrk Conference 2022 . NordYrk.

Kverneggen, Kari-Anne Helleberg ; Øgård, Monika (2021). 'Boundary learning' mellom læringskontekstene bedrift og skole. NordYrk. NJVET.

Kverneggen, Kari-Anne Helleberg ; Øgård, Monika (2021). Nå må skole og arbeidsliv stille opp for yrkesfagelevene.



Publikasjonslisten er hentet ut av Nasjonalt vitenarkiv (NVA). Listen kan være ufullstendig.