English version

Motivasjon i helseprofesjonsutdanningar

Prosjektet undersøker kva som motiverer studentar til å starte og fullføre helseprofesjonsutdanningar ved OsloMet, og korleis motivasjonen kan styrkast gjennom utdanningsløpet.

Studien rettar merksemda mot motivasjon hos studentar i fem helseprofesjonsutdanningar ved OsloMet: sjukepleie, fysioterapi, ergoterapi, vernepleie og paramedisin.

Prosjektet undersøker faktorar som påverkar valet til studentane om å starte utdanninga og kva som bidrar til å halde oppe motivasjonen gjennom heile studieløpet.

Fråfall i utdanningane er ei utfordring for både studentar og helsetenesta, og prosjektet søker å identifisere tiltak som kan redusere fråfall og styrke læringsprosessar.

Metodane inkluderer blant anna survey av førsteårsstudentar (AP I) og fleir stegfokusgruppeintervju med studentar i første og tredje studieår (AP II).

Prosjektdeltakarar

Laster inn ...