English version
Konstantinos Amoiropoulos

Konstantinos Amoiropoulos

Fagområder

Emner

Filosofi   Politisk teater   Anvendt teater   Kunstfilosofi   Anvedt teater   Teaterpedagogikk   Prosessdrama   Lek og drama i barnehagen   Drama i skolen   Teater i undervisningen - TIU   Drama og barnelitteratur   Lacan   DRAMA OG TEATER   dramatisk lek   Teater for de yngste   Teater og demokrati

Publikasjoner og forskningsresultater

Vitenskapelige publikasjoner

Amoiropoulos, Konstantinos (2024). Site B: Seeking a contemporary approach for drama. 6 s. Journal for Drama In Education. Vol. 38.

Amoiropoulos, Konstantinos (2024). Challenging Theseus, challenging the curriculum: how the TIE programme of ‘Minotaur’ relates to the school curriculum. Bolton, Christopher; Ballin, Ben (Red.). Creating ‘Schools of Recovery’ testing a partnership model with theatre at its heart . s. 44-69. Big Brum TIE Company.

Amoiropoulos, Konstantinos (2023). Change and Transformation in Drama: Circumventing Denial through the Case of Edward Bond. SARACALOĞLU, Asuman Seda; GÜNDOĞDU, Kerim; AKAR VURAL, Ruken; ALTIN, Üyesi Mehmet (Red.). 11th International Congress On Curriculum & Instruction "Curricula In Line With Current Developments: Education For All" Tam Metin Bildiri Kitabı / Full-Text Congress Proceedings. EPÖDER Yayınları /EPÖDER Publications Eğitim Programları ve Öğretim Derneği /Turkish Association of Curriculum and Instruction Aydın Adnan Menderes Üniversitesi.
https://etkinlik.adu.edu.tr/icci-epok11/webfolders

Amoiropoulos, Konstantinos (2022). Approaching the real: Attempts in early years classrooms. Journal for Drama In Education. Vol. 36.

Amoiropoulos, Konstantinos (2022). An interrupted discussion with Bill Roper. Journal for Drama In Education. Vol. 36.



Publikasjonslisten er hentet ut av Cristin. Listen kan være ufullstendig