Fagområder
Vitenskapsdisipliner
Emner
Endringsprosesser Komparativ forskning Lærerforskning Pedagogisk teori Profesjonell identitet Skoleutvikling Kvalitativ forskningsmetode Læreplananalyse Utdanningsreform
Land
Forskningsgrupper
Forskningsprosjekter
-
I partnerskap for styrket profesjonskompetanse og praksisrelevant lærerutdanning «iPAR»
iPAR er et samarbeidsprosjekt mellom Grunnskole- og faglærerutdanningen på OsloMet og sentrale aktører i regionens grunnskolesektor
Publikasjoner og forskningsresultater
Vitenskapelige publikasjoner
Lindemann, Kristina Yvonne Kathe; Danbolt, Svana; Ramberg, Lene Kristine Marsby; Eyjólfsdóttir, Brynhildur; Wang, Yun; Heli-Haugestøl, Anne Gjertine; Walcott, Sara; Mjåland, Odd; Navestad, Gerd; Hermanrud, Silje; Juul-Hansen, Knut Erling; Bragstad, Line Kildal; Opheim, Randi; Kleppe, Andreas; Kongsgaard, Ulf Erik (2023). Patient-reported nausea after implementation of an enhanced recovery after surgery protocol for gynae-oncology patients. International Journal of Gynecological Cancer .