Silje og Solveig starta eige videoselskap som studentar

Silje Kleven og Solveig Bakken står i ei gate med gatekunst i bakgrunnen. Begge held på kamerautstyr.

Både Silje Kleven (26) og Solveig Bakken (29) var utdanna stillfotografer då dei bestemde seg for å søke på bachelorstudiet i medier og kommunikasjon ved HiOA (nå OsloMet).

– Eg ville ha flere bein å stå på, for marknaden for fotografar i Oslo er ganske metta. Eg hadde lyst til å lære meir om film, og syntes studiet virka som ein god moglegheit til det, sier Silje.

Solveig hadde omtrent samme utgangspunkt.

– Stadig meir handlar om multimedia – om å fortelje historier på tvers av plattformar – og på studiet fekk eg moglegheita til å lære om regi, lyd, klipp og alt det andre som ein treng å kunne for å lage film. Det er mykje meir teknisk enn foto, seier ho.

Hausten 2014 sto eit emne i entreprenørskap og prosjektleiing i mediebransjen på pensum.

– Der skulle vi lage eit "case", ei hypotetisk studentbedrift, men Silje og eg fann ut at vi i staden hadde lyst til å etablere ei ekte bedrift, og det var starten på Revers, fortel Solveig.

Starta som studentbedrift

To år etter at jentene var ferdige med sine bachelorgradar, lever Revers framleis i beste velgåande.

– Det var ein stor fordel å starte som studentbedrift. Det gav ein enorm tryggleik at vi hadde kontaktpersonar og støtteordningar rundt oss, fortel Silje.

– Vi fikk mykje hjelp og inspirasjon på skulen, og via semesteremnet kom vi også i kontakt med Ungt entreprenørskap Oslo, som har vore ein fantastisk støtte, legg ho til. I regi av Ungt entreprenørskap kom jentene heilt til NM-finalen i studentbedrift våren 2015.

Eitt år etter etableringa av Revers registrerte Silje og Solveig selskapet som et såkalla DA-føretak i Brønnøysundregisteret.

Film til sosiale mediar

Revers lager først og fremst film til sosiale mediar på oppdrag frå ei rekkje ulike kundar.

– Vi er opptatt av å fortelje kunden sin historie på ein best mogleg måte. Historieforteljing kombinert med godt håndverk er vår nisje, seier Silje.

– Vi lagar også ein del musikkvideoar, og held parallelt på med eigne kortfilmprosjekt. Dei første par åra har vi bygd opp selskapet vårt sakte, men sikkert, og no i haust har det løsna for alvor – vi får stadig fleire oppdrag og nye kundar, fortel Solveig.

Sillje og Solveig står lent mot ein mursteinsvegg. Begge held kamerautstyr.

Solveig og Silje lagar videomarknadsføring til sosiale medier, held kurs i film og foto og jobbar også som kreative konsulentar.

Når det er behov for fleire folk blir dei hyra inn på dags- eller prosjektbasis, men om oppdraga fortset å strøyme inn vil Revers kanskje omdannast til eit aksjeselskap og tilsette fleire faste medarbeidarar.

– Akkurat no er vi på jakt etter egna kontorlokale, slik at vi kan ha kundemøte der i staden for på kafé, sier Solveig.

Studiet ga inngang til mediebransjen

Med ein bachelorgrad i medier og kommunikasjon blir du som ei mediepotet som kan brukast til det meste.

– For å få maksimalt ut av studiet må du vere ganske sjølvdreven, og du bør ha lyst til å jobbe med nettbasert kommunikasjon. Du lærer litt om veldig mykje, og det er det mange i bransjen som sett pris på, seier Silje.

– Studiet er ein fin måte å få ein smakebit av veldig mykje, og så kan du undervegs fordjupe deg i det du likar best. For oss var studiet ein uvurderleg inngang til bransjen og grunnlaget for Revers, som vi begge lev av i dag. Vi håpar at kurven vil fortsetje å stige slik den har gjort i haust, seier Solveig Bakken.

Denne artikkelen vart opprinneleg publisert på hioa.no/24_7 19. februar 2018.

Studentliv

Jente ligger i en hengekøye i skogen og leser. Det ligger brune blader på bakken, er lite blader på trærne og hun har sol i ansiktet.
Bli kjent med studentbyen Oslo

I studentbyen Oslo kan du gå på kafé før frokost, sitte på lesesalen om dagen og dingle i en hengekøye i marka om natta. Det er kort vei fra liv og røre i sentrum til stillheten i skogen.

Tre studenter går sammen og ler og smiler ute i en park. Bakken er dekket av gule og oransje blader.
Det beste med studentlivet er mye frihet

Magnus gir studentlivet en sekser på terningen, mens Simay og Ploy begge triller en sterk femmer. Møt tre som tryna litt i begynnelsen, men som fikk fin kontroll på studiehverdagen.

Jente som sitter på biblioteket og leser.
Topp ti på campus

Josefine har studert på OsloMet i snart ett år, og viser dere sine ti favoritter på campus Pilestredet.

Studenter som jobber på iPad
Slik lykkes du som student

Her er OsloMet-forelesernes beste råd for å lykkes med studiene.

Flere hundre studenter sitter på en gressplen med armene til værs.
Dette er OsloMet

Læringsrike praksisperioder i arbeidslivet – og en sosial studietid. Ved OsloMet får du kunnskap og erfaringer for livet!