Fagfelt
Forskningsgrupper
Publikasjoner og forskningsresultater
Vitenskapelige publikasjoner
Tøhaug, Tonje; Tyldum, Lefstad Kristine; Page, Alexander Gamst;
Storås, Marianne Hatlem
; Chahboun, Sobh
(2025).
Bridging the first step: special educators, routines, and predictable transitions to school for children with ASD in Norway.
Frontiers in Education.
Vol. 10.
https://doi.org/10.3389/feduc.2025.1724431
Hatlem, Marianne ; Belseth, Kjartan Andersen (2017). Studentenes rolle: "Å være i lære". Høihilder, Eli Kari; Lund-Kristensen, Hanne (Red.). Praksisbarnehagen: En arena for læring. s. 76-89. Gyldendal Akademisk.
Hatlem, Marianne ; Braathen, Merete Ellen; Elisenberg, Marion; Kolle, Tonje; Nolet, Ronald; Strand, Torill (2013). Barnehagen - et vindu mot verden. Eskeland, Torill (Red.). Barnehagen som lærings- og danningsarena: Prosjektrapport fra Sør-Trøndelag og Østfold: Artikkelsamling. s. 167-180. Utdanningsdirektoratet.